Nå vet ikke jeg om det er helt ferdig ennå, men høyttalerne ser litt voldsomme ut. Det hadde ikke blitt penere å montere de fra undersiden? Så festeringen hadde blitt borte og da kanskje sett litt slankere ut.
Skal du lage gitter til elementene eller blir de åpene?
scan speak driver å utvikler noen gittere for tiden, men er ikke helt ferdig på alle modellene enda. od det gjelder til mellomtonen/midbassen 18w som sitter i dashen. så da får en se da det kommer noen gittere om hva som blir løsningen...
Nå vet ikke jeg om det er helt ferdig ennå, men høyttalerne ser litt voldsomme ut. Det hadde ikke blitt penere å montere de fra undersiden? Så festeringen hadde blitt borte og da kanskje sett litt slankere ut.
Kan være noe med vinkelen bilde er tatt i også.
er en grunn til at ikke elementene er montert på undersiden av dashbordet. det er fordi at det er veldig tungvint med tanke på om det skulle skje noe med elementet for da må jo hele dashbordet ut. samt at jeg tror at så lenge høytaleren ligger oppå dashen så vil det skape mindre refleksjoner på lyden.
på en annen side, ettersom høytalerne er vinklet mot fører og passasjer så er det ikke igjen veldig stor plass under der ettersom det er et stort element med stor magnet. men da en ser dette live så juger bildet i forhold til resultatet. jeg som bruker/kunde ble iallefall vedlig godt fornøyd!
Ja, det er nok objektivet til Fido som lyver litt. Festringene så bare litt voldsomme ut i forhold til proposjonene ellers, men blir sikkert konge og ennå bedre når grillene kommer på plass
Comment