hinter også til siden i signaturen min (vist du ikke allerede er medlem
Hvis jeg ikke bytter bil skal jeg melde meg inn. Selv om jeg ikke har så mye å tilby der av ekspertise har hatt problemfrit bil i alle 8 årene jeg har hatt den Og det til tross for at jeg har hatt den siden jeg ble 18
Visste dere at en spacewagon med automat vil spille om man er tøff nok med gassen i lav fart og skarpe svinger ?
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Fikk ett mimre øyeblikk da jeg så noen bilder av gamle bilen, så tenkte jeg skulle dele de med dere
En 2000 Spacewagon med 15 tommere OG 195/70R15 dekk, var et monster i svingene Lente seg over forhjulene og bakenden var vag som... noe vagt Kjørte en hel del utenfor opplyste veier, så da ble 3 stk lykter satt på, og bare en av dem var e merket, og jeg mener å huske at selv % på en av de var for høy til å ha på denne bilen Var en Outlaw i gamle dager tydeligvis
Andre modifikasjoner var film på alle ruter bak b stolpen, og et nytt enderør, som ikke forandret lyd eller ga noe mer effekt i det hele tatt
Første komplette anlegget bestod av en Sony MiniDisk spiller, om noen er så gamle at de husker slikt, og hadde til og med en CD veksler til den. Den lille sølvfargete forsterkeren er en Panasonic sak som sikkert ga ut 2x10 watt eller noe slikt, og den svarte er en ganske bra MTX Thunder 275x. Er min første forstker, og husker fortsatt navnet på den utenatt Subben var en 10 tommers MTX i orginal MTX kasse, låt helt greit, så lenge porten var hel, ellers måtte man bak i bilen å feste den igjen Fremme hadde jeg et 4 tommers kompoentsett som jeg ikke husker navnet på
Dette var det siste som stod i bilen. Fremme hadde jeg en Alpine CDA 9833, gidder ikke vise ett bilde av denne, frontsettet var et Hertz MLK165 sett, som var ghetto festet i fremdøren. For spacewagon hadde plass til 6,5 i døren, men det var ikke laget noe fantastisk feste til å ha høyttaler der Låt.. bra mener jeg å huske. Forsterkerne var UsAmps forstkerer en fire kanaler og en monoblokk, og jeg delte aktivt selv på den tiden husker jeg Subwooferene var Resonant Engineering SE12, og de var fantastiske, spilte pent og var litt trykk i dem også En uoffisiell måling i fremruten var på 138db på 38hz, og det var en ghetto innstilling siden jeg var på jakt etter SQ selv da
Helt til slutt, fant ikke bildet av de to 15 tommerene jeg hadde i denne bilen, det var så ghetto som du fikk det tror ikke porten var tunet i det hele tatt, og kassemålet var også bare på øyemål, men husker det likte å spille Usher - Yeah Yeah Yeah
Lenge leve nostalgien. Jeg er litt rar, for jeg synes de bilene er temmelig kule. Det er noe futuristisk og sært med den dråpe-formen på karroseriet. (Det er et vilt britisk bygg i en sånn en som er skam-senket et sted på teh internetz). Koselig å se at du har en grumsete historikk som råner med ånkli søbb å banang-dunk-dunk! Spilte RE-elementene bra?
Comment