Originally posted by thomasekeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tufte's automobile
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by langgard View Postkan du ikke bare trekke om alle paneler og dash i svart å donere dem til meg?
hehe neida bra det her skulle hørt den igjen en dag, noen år siden sist
kommer til gardermoen i morgen og da er det mulighet for å lytte på bilen for den som ønsker det.
er jo ofte innom Hamar også du, slik at en lytt skal vi få til vettuMvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Originally posted by Tufte View Postjammen det var jo ingen dårlig ide det dahehe
kommer til gardermoen i morgen og da er det mulighet for å lytte på bilen for den som ønsker det.
er jo ofte innom Hamar også du, slik at en lytt skal vi få til vettu
Lenge siden!
Skjedd forandringer i bilen din? MM?
Kommer til Gardermoen jeg også.. Dog med halvferdig bil, men skal bli deilig å komme i gang med ny sesong![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostHei!
Lenge siden!
Skjedd forandringer i bilen din? MM?
Kommer til Gardermoen jeg også.. Dog med halvferdig bil, men skal bli deilig å komme i gang med ny sesong!
er ikke ferdig med skjerm løsningen enda så det blir lyd på meg denne gangen, så blir det MM videre i sesongen sammen med litt lyd kanskje..
skal bli spennende å høre på bilen din i helgenMvh
Tufte's hotline
Comment
-
Da snakkes vi morgen da gutterHåvard S
Daglig Leder
PlanetHifi
Trondheim
www.planetHIFI.no
Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa
BMW 750 Prosjekt tråd
Comment
-
Originally posted by Tufte View Postjammen det var jo ingen dårlig ide det dahehe
er jo ofte innom Hamar også du, slik at en lytt skal vi få til vettu
men må vel lage noe eget vel, om du ikke har tanker om ny dash daVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Originally posted by langgard View Postnei jeg synes ikke det var en dårlig idè selv egentlig, tenk hvor mye jobb jeg sparer på å få ett ferdig dash da
men må vel lage noe eget vel, om du ikke har tanker om ny dash da
tenk deg det at Tufte faktisk IKKE har tenkt til å bytte ut noen ting denne sesongen. må jo være ny rekord det her for min del tror jeghehe. kan jo være fordi Kenneth, Jan Roger, Nils Herman & Fido har skrudd i stykker boltene for å slippe masinga mi...Mvh
Tufte's hotline
Comment
-
haha, alle boltenehodene er slipt runde eller sveisa fast
Grattis med ny rekordMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
det var det jeg tenkte men siden det blir golf 4 på meg så skal jeg ikke være værre på det enn å innrømme at mye av det jeg så og hørte før dashen kom inn er lagt inn i planene fremover dog noe justertVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
Originally posted by langgard View Postdet var det jeg tenkte men siden det blir golf 4 på meg så skal jeg ikke være værre på det enn å innrømme at mye av det jeg så og hørte før dashen kom inn er lagt inn i planene fremover dog noe justert
trenger noe større motor på 4'ern min også etterhvert, så fremt det ikke blir mange 100' ener daMvh
Tufte's hotline
Comment
-
Comment