Announcement

Collapse
No announcement yet.

Morten Nissan Primera P11 2001 M6 CTV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jeg har satt suben ned i resrve hjul brønnen, p g a av suben er så dyp...
    det ble ikke helt slikt jeg tenkte meg i utgangs punktet men det fungerer fint, du kunne kansje sette forsterker i siden i stede for suben?
    fins altids løsninger for den som vil
    hadde polyester lukt i bilen en stund etter kassen var støpt men denne gikk vekk etter ca 14 dager, da uten spesiel lufting.
    Aleksander Hammernes
    Trondheim (Hitra)
    JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

Comment

Er no snakk om unger å no greier, så er derfor jeg er litt sær med dette prosjektet. Hehe.
      Amp på siden kunne gått om de var 7 cm kortere de er 55 cm lange stk.
      Begynnt å kikke etter andre sq elementer som ikke bygger såpass mye på kurven.
      Ble nevnt SWS tidligere i deg

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
        Er no snakk om unger å no greier, så er derfor jeg er litt sær med dette prosjektet. Hehe.
        Amp på siden kunne gått om de var 7 cm kortere de er 55 cm lange stk.
        Begynnt å kikke etter andre sq elementer som ikke bygger såpass mye på kurven.
        Ble nevnt SWS tidligere i deg
        fler av oss nå altså

Comment

Mange av oss....

Som jeg nevnte for deg før i dag Morten så er SWS12 en mulighet. Selge HP1 monoblokka og sette inn en mindre forsterker på hver side bak i bilen. Skal se om jeg finner noe.
          Mvh
          Lars Engen

Comment

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2164 da er den lagt ut til 7 lapper

Comment

Vel... Da tenker jeg det begynner å nærme seg en begynnelse.
              Fått nytt verksted sammen med TigerWho.
              Venter fortsatt på bass element av rette kaliber til ønsket bruk i denne bilen.
              Blir ikke noe drønne prosjekt ihvertfall
              Trenger fortsatt dempe matriell, kabler, poler, ++ div ymse "kjedelige" greier.
              Ang A-stolpene tenker jeg at en av Installbay avdelingene skal få æren av å lage de for meg
              Ekke så sikker på at mitt eget resultat blir bra nok til at det blir pent

Comment

Er det forøverig noen som har en front (enten dekselet m glass eller hele dritten) til en P9 liggende å slenge som er nogen lunde pen og mindre riper i den, så hyl ut Jeg er inter. Samt den forbanna ramma rundt

Comment

Er det forøverig noen som har en front (enten dekselet m glass eller hele dritten) til en P9 liggende å slenge som er nogen lunde pen og mindre riper i den, så hyl ut Jeg er inter. Samt den forbanna ramma rundt
                  Jeg skal bytte frontdeksel og knapper på P9 spilleren min, så om du er litt tålmodig kan du kjøpe mitt.. Har ikke ramma lenger, men fronten er strøken!
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Knall. Da satser jeg på det hvis prisen er normal

Comment

Knall. Da satser jeg på det hvis prisen er normal
                      Det skal vi nok bli enige om..
                      Men har endel som skal gjøres før jeg kan bruke kr på ny front, så blir ikke før om en stund. Holder på med en ganske omfattende ombygging og utskifting av utstyr, så det prioriteres først.
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Selge fronten da så har du mere penger

Comment

Da har Engen bestillt elementer i dag også Nå drar det seg til
                          Bare få hentet litt dempe matriell nå så kan vi jo pokker ta meg begynne

Comment

Da er vi igang. Tok litt tid med update, men cam slår ikke inn på data hjemme så jeg får ikke overført bildene der i fra.
                            Primera er ikke spes morsom kjerre å legge strøm kabel i ihvertfall.. bare så det er sagt.
                            Først måtte vi ut med luft filteret, men der var det ikke noe... Så batteriet.

Der fant vi en liten åpning til kabelen. samt litt krokan i endene som jeg må få tatt snarest...

Så var det av med hjulet på venstre side

Av med innerskjermen

Å der fant jeg ett passede fòring til å tre 52mm2 kablen igjennom.

Så var det av med terskelen + listen

Inn med kablen

Comment

Så var det av med dør trekkene for å dempe dørene litt
                              Bildene forklarer vel i seg selv

Ut med orginal høyt

Inn med nye

Måtte moddes litt

Påbegynnt dempingen

Bruke restene på utsiden av døren

På med plastikk matta + satt inn MLK 165 element

Comment

Du har de samme djeveldørene som meg ja...

ett HELVETE å legge demping i
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

Comment

Working...
                                X