Announcement

Collapse
No announcement yet.

Morten Nissan Primera P11 2001 M6 CTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har da fått lagt opp litt kabler til 3 veis sett foran.





    subbene er prøve montert for å teste kassa. (Takker Dag Johansen for nokk ei superb kasse.)















    Fått på sommer sko på bilen





    Comment


    • #32
      Liker subb valget ditt=) har en sånn en men i 10 og W6 stående her i garagjen. jeg ville anbefalt å kjørt på med portet og ikke lokket kasse om du vil ha litt trykk. men alt avhenger jo av hvor mye du vil ha av trykk
      Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

      Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
      Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

      Comment


      • #33
        Med lukket kasse lager denne mer lyd en du ville trodd De er rett å slett rå.... Kassa er etter liter fra JL selv. (Dag mente den ble 1 liter for liten.)
        Selv i lukket kasse produserer de veldig mye dyp bass.

        Comment


        • #34
          ok. den lokkede jeg prøvde i var kanskje litt liten men lydtrykk messig overasket det meg veldig i portet kasse:O spilte høyere en jeg har gjort med flere 2X12, med en 10
          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

          Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

          Comment


          • #35
            ÅÅ!! De er værst!!
            Gleder meg til å kjenne på lyden til helga! Ja.. For du har vel koblet opp, kjenner jeg deg rett? ;p
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #36
              Bare på prøve stadiet og ikke stillt inn i det heletatt. Bare sjekket litt allround bass på kassa

              Comment


              • #37
                Regner med at du har trykk i massevis selv med lukket kasse... w6 og w7 kan ikke sammenlignes når det kommer til å flytte luft:-)

                Comment


                • #38
                  Ingenting å utsette på de 2 jeg hadde engang iallefall, 138,6 DB under litt dårlige forhold med ca 450 w rms på hver i lukka kasse(ca. 33L pr element om jeg ikke husker feil)

                  Comment


                  • #39
                    Mhm! Da har jeg fått føle godsakene!
                    Flytter bra og jeg synes de gir pen lyd i tillegg jeg gitt!
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • #40
                      Bra subber det der ja!! Hvor har du kjøpt de?? Fikk du bra pris på de??

                      Comment


                      • #41
                        Kjøpte de av engenaudio.com
                        Ta kontakt på PM ang pris om du er inter

                        Comment

                        Working...
                        X