Originally posted by Nax
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kl-motor: Mondeo-prosjekt
Collapse
X
-
Originally posted by kl-motor View Postkor på nesse/seljelva/bøen finn man mdf???sigpic
Comment
-
Originally posted by TheCharger View PostSku gjerne hatt et svar på det eg og. Hiver glatt hengern på biln og kjøre til storsteines for å hente et par plater... Her på Finnsnes e det ingen som har. Dem kan bestille en plate eller to, men da ville frakta bli skyhøy...
samme her åg... kan bestilles inn men frakta e sinnsyk!!!
men vi e jo et par stk som bygg her, å vist dokker e et gjeng på finnsnes så kan vi jo bestille inn en container ilag, hehe...
Comment
-
Eller bare hjemme radarvarsleren når onkel tauer deg inn til kontrollAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
øhh... nei!!! har ikke cd i hanskerommet, e jo trafikk farlig å rote i hanskerommet når man kjører!!! ikke er der plass til cd plater heller
e vel kansje på tide å innrømme at jeg ikke oppdaget det med hanskerommet før etter at dørtrekket var montert, hehe... men e det nøye???
e ikke en bil som e fornuftig i utgangspunket så litt tull fra eller til spiller vel ingen rolle=)
Comment
-
Originally posted by kl-motor View Postøhh... nei!!! har ikke cd i hanskerommet, e jo trafikk farlig å rote i hanskerommet når man kjører!!! ikke er der plass til cd plater heller
e vel kansje på tide å innrømme at jeg ikke oppdaget det med hanskerommet før etter at dørtrekket var montert, hehe... men e det nøye???
e ikke en bil som e fornuftig i utgangspunket så litt tull fra eller til spiller vel ingen rolle=)
du: eeeh, kan du lukke opp passasjerdøra?
(forutsatt at du har vognkortet ditt der da)
Comment
-
-
Originally posted by Henning- View Posthaha, ser for meg en situasjon her.. du blir stoppa i kontroll og purken spør : førerkort og vognkort takk?
du: eeeh, kan du lukke opp passasjerdøra?
(forutsatt at du har vognkortet ditt der da)
Comment
Comment