Announcement

Collapse
No announcement yet.

kl-motor: Mondeo-prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Nax View Post
    Finnes det ikke MDF i Storfjord? Det var da rart... Da får du ta deg en tur til storsteinnes, seljevnes, eller kanskje en tur innom byen
    kor på nesse/seljelva/bøen finn man mdf???

    Comment


    • #32
      Originally posted by kl-motor View Post
      kor på nesse/seljelva/bøen finn man mdf???
      Sku gjerne hatt et svar på det eg og. Hiver glatt hengern på biln og kjøre til storsteines for å hente et par plater... Her på Finnsnes e det ingen som har. Dem kan bestille en plate eller to, men da ville frakta bli skyhøy...
      sigpic

      Comment


      • #33
        Originally posted by TheCharger View Post
        Sku gjerne hatt et svar på det eg og. Hiver glatt hengern på biln og kjøre til storsteines for å hente et par plater... Her på Finnsnes e det ingen som har. Dem kan bestille en plate eller to, men da ville frakta bli skyhøy...

        samme her åg... kan bestilles inn men frakta e sinnsyk!!!
        men vi e jo et par stk som bygg her, å vist dokker e et gjeng på finnsnes så kan vi jo bestille inn en container ilag, hehe...

        Comment


        • #34
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          Det kaller jeg spenstig, interiørlimte furu hobbyplater er ikke av det mest stabile når luftfuktigheten er høy.

          Mvh
          Dag Johansen
          Godt nok for de samiske barn

          Comment


          • #35
            sånn vi gjør d her oppe i nord jah... skåret ut med finnkniv å gaffa ihop=)=)

            Comment


            • #36
              et til bilde av frontsett... og spillern med epic'en under

              Comment


              • #37
                Er det bare meg som ser feil eller må du åpne døra for å få opp hanskerommet?
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by TheCharger View Post
                  Er det bare meg som ser feil eller må du åpne døra for å få opp hanskerommet?
                  hehe, må nokk det... men ka i G...s navn har eg der inne å gjøre mens eg kjøre???

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by kl-motor View Post
                    hehe, må nokk det... men ka i G...s navn har eg der inne å gjøre mens eg kjøre???
                    hente deg en ny cd?
                    Reinhardt

                    Comment


                    • #40
                      Eller bare hjemme radarvarsleren når onkel tauer deg inn til kontroll
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #41
                        øhh... nei!!! har ikke cd i hanskerommet, e jo trafikk farlig å rote i hanskerommet når man kjører!!! ikke er der plass til cd plater heller

                        e vel kansje på tide å innrømme at jeg ikke oppdaget det med hanskerommet før etter at dørtrekket var montert, hehe... men e det nøye???
                        e ikke en bil som e fornuftig i utgangspunket så litt tull fra eller til spiller vel ingen rolle=)

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by kl-motor View Post
                          øhh... nei!!! har ikke cd i hanskerommet, e jo trafikk farlig å rote i hanskerommet når man kjører!!! ikke er der plass til cd plater heller

                          e vel kansje på tide å innrømme at jeg ikke oppdaget det med hanskerommet før etter at dørtrekket var montert, hehe... men e det nøye???
                          e ikke en bil som e fornuftig i utgangspunket så litt tull fra eller til spiller vel ingen rolle=)
                          haha, ser for meg en situasjon her.. du blir stoppa i kontroll og purken spør : førerkort og vognkort takk?

                          du: eeeh, kan du lukke opp passasjerdøra?

                          (forutsatt at du har vognkortet ditt der da)

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Henning- View Post
                            haha, ser for meg en situasjon her.. du blir stoppa i kontroll og purken spør : førerkort og vognkort takk?

                            du: eeeh, kan du lukke opp passasjerdøra?

                            (forutsatt at du har vognkortet ditt der da)
                            HIHI.. d sku eg åsså betalt penga for å sedd

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Henning- View Post
                              haha, ser for meg en situasjon her.. du blir stoppa i kontroll og purken spør : førerkort og vognkort takk?

                              du: eeeh, kan du lukke opp passasjerdøra?

                              (forutsatt at du har vognkortet ditt der da)
                              hehe... skal d være anlegg så skal d være orntlig åg=)=)

                              Comment


                              • #45
                                hmm hadde det vært orntlig så hadde du fått opp hanskerommet

                                Comment

                                Working...
                                X