Announcement

Collapse
No announcement yet.

Whosnext: Toledo prosjekt..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leeplay View Post
    Håper du har store planer om å bytte ut de "Lanzar"-forsterkerene?? Kunne like godt brukt BOSS
    Trodde du bare hadde lov-ord om Lanzar jeg, sånn etter det nøye gjennomtenkte valget av profilbilde

Comment

Originally posted by 147jtd View Post
      Trodde du bare hadde lov-ord om Lanzar jeg, sånn etter det nøye gjennomtenkte valget av profilbilde
      Dette blir for dumt! Kan ikke sammenligne Optidrive-serien fra da Lanzar var Amerikansk og virkelig på høyde med de aller aller beste med de urovekkende dårlige produktene som kommer fra lanzar i dag!
      Terje Lie
      99 53 66 00
      terje_lie@yahoo.no

Comment

Originally posted by whosnext View Post
        Framme i bilen har det også skjedd endel.
        Nå er det byggd 3 veis frontsett.
        Spent på hvordan de dørene ser ut nå...

Comment

Originally posted by Leeplay View Post
          Dette blir for dumt! Kan ikke sammenligne Optidrive-serien fra da Lanzar var Amerikansk og virkelig på høyde med de aller aller beste med de urovekkende dårlige produktene som kommer fra lanzar i dag!
          Ikke så hårsår da Leeplay

Så ''disse'' ''tegnene'' dine, og er enig med at utviklingen har desverre gått mer og mer mot Boss-sjiktet, i stede for å bevare det som en gang var, som f.eks med opdrive-serien

ta en liten spøk da

og sånn for å ikke spore helt av på denne tråden, så må jeg si at jeg håper på mer bilder... skal lage dørpaneler selv snart, så give me inspiration

Comment

Originally posted by 147jtd View Post
            Ikke så hårsår da Leeplay

Så ''disse'' ''tegnene'' dine, og er enig med at utviklingen har desverre gått mer og mer mot Boss-sjiktet, i stede for å bevare det som en gang var, som f.eks med opdrive-serien

ta en liten spøk da

og sånn for å ikke spore helt av på denne tråden, så må jeg si at jeg håper på mer bilder... skal lage dørpaneler selv snart, så give me inspiration
            Ja, hehe.. kanskje litt hårsår

BEKLAGER virkelig avsporingen!!!

Ja, kom med bilder
            Terje Lie
            99 53 66 00
            terje_lie@yahoo.no

Comment

Working...
            X