Det der så skikkelig pent ut! Flink til å trekke du
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Tønsberg Verkstedtråd
Collapse
X
-
Originally posted by InstallBay Tønsberg View PostTakk for det Håvard
Du må rope ut om du er i traktene så vi kan prate litt sjit. Traff på Alex på rudskogen, men du var visst i temmelig dårlig lag etter en fuktig kveld
Har planer om ny tur i September, da forhåpentligvis med bil for å stille i Emma konluransen.Håvard S
Daglig Leder
PlanetHifi
Trondheim
www.planetHIFI.no
Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa
BMW 750 Prosjekt tråd
Comment
-
Originally posted by Christian View PostAh, da er jeg med.
Lurte på å ta en tur innom å sjekke litt.
Er like greit og bare droppe det!!!
Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...
Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!
Comment
-
Originally posted by Alfert View PostEr like greit og bare droppe det!!!
Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...
Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!
Når det er lite aktivitet i butikken så er vi i verkstedet (som er heeelt rett ved siden av) og jobber istedet for å sitte i butikken å ikke gjøre noe. Det henger også lapp på døren om at vi er i verkstedet i disse tilfellene.
For det aller meste er vi en i butikken og en på verkstedet
Så jeg skjønner ikke helt hvordan du ikke klarte å se noen av oss der.
Du får komme innom ved en senere anledning så vi får rettet opp inntrykket ditt
Comment
-
Comment
-
Dust!"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
jeg kjenner både Pål og Lars ove,så jeg skjønte fort att dette innlegget var humbugg!
Uansett så er det bedre å vente i 1minutt på en selger som KAN faget sitt enn å bli nedrent av 10 selgere strakst du kommer innom døra å som ikke kan en DRITT."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
Comment