Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Tønsberg Verkstedtråd
Collapse
X
-
Hm.. Synes dette likner på noe jeg har sett før..
Bra arbeid. - Som alltid.
Var nok smart å flate ut gropa på midten av dashbordet og spesielt opp mot høytaleren på førersiden, slik at du slipper komplikasjoner med hefting av vinylen slik vi har sett kan forekomme...[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostHm.. Synes dette likner på noe jeg har sett før..
Bra arbeid. - Som alltid.
Var nok smart å flate ut gropa på midten av dashbordet og spesielt opp mot høytaleren på førersiden, slik at du slipper komplikasjoner med hefting av vinylen slik vi har sett kan forekomme...
Har ikke flata ut noe grop jeg? Eller er det jeg som misforstår hva du mener?
Comment
-
Tenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..
Det er kanskje bare meg, men det så ut som at du hadde lagt ekstra godt med støpeplast og sparkel i områdene hvor jeg fikk problemer med dashbordet mitt. Man kan si mye rart om verdens beste lim (...) men det ser ut til å kunne ha tendenser til å slippe ved en viss kombo av negative og positive profiler... Forståelig nok, i og for seg..
Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemet[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..
Det er kanskje bare meg, men det så ut som at du hadde lagt ekstra godt med støpeplast og sparkel i områdene hvor jeg fikk problemer med dashbordet mitt. Man kan si mye rart om verdens beste lim (...) men det ser ut til å kunne ha tendenser til å slippe ved en viss kombo av negative og positive profiler... Forståelig nok, i og for seg..
Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemet
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..
Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemetKetil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Audio-art View PostProblemet kan nok ligge i underlaget også. Hvis dasjen er dynket med plastfornyer en eller annen gang, så ligger det igjen i polstringen, og kan påvirke limet, slik at det slipper.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Har også laget noen dørsider til Passat'n
Ferdig trekt
Har også måttet lage et deksel ved speedo'n så dashen var mulig å trekke
Ferdig tapet og klar til støping. Har lagt på 1mm profiltape innerst ved speedometeret.
Noenlunde ferdig utskjært og slipt
Ferdig innfelt. Noe småpirk igjen bare
Trekte den kjapt med noe vinylrester for å forenkle tilpasningen.
Den skal av igjen, skal enten trekkes i sort vinyl eller sort/koksgrå alcantara.
Venter på noe broderi på vinylen som skal på dashen, så det får bli uti neste uke
Comment
Comment