Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andreas sitt Opel Astra Bertone Coupe prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Andreas sitt Opel Astra Bertone Coupe prosjekt

Da er det kanskje på tide at jeg får lagt ut litt bilder her også nå som jeg har begynt på stereo delen. Det har tatt lang tid med tenking og planen var egentlig Pioneer PRS frontsett, men valget falt idag på Seas Lotus Reference. Kjøpte en Dynabel BF0804 samtidig for å bruke fram til jeg får råd/testet andre forsterkere. Skal dele frontsettet aktivt.

Litt bilder av det som har blitt kjøpt inn idag:

Her er litt av det som har blitt handlet inn før:

Her er litt bilder av bilen:

Denne skal lakkes i morra

Felgene som venter på vår

Planene er mange og først ut er å støpe om diskathusene og dørtrekkene. Må bare få tak i litt støpeplast. Noen som vet om noen som har i Oslo området?

Engen Audio i Asker eller Audio Art i Oslo har sikkert dette på lager.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Jepp, jeg får ta en tur nedom Ketil og sjekke. Takk

Comment

Grattis med ny bil Andreas
        gleder meg til å se flere bilder av prosjektet
        Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

Takk for det, Andreas Har hatt bilen i ett år nå da, men det er først nå jeg har begynt på stereoen skikkelig. Har klart å bruke penger på så mye annet. Vil bli en stor oppdatering etter påske for da har jeg fått en del deler som skal på. Også har jeg funnet ut at jeg stikker innom installbay på Hamar på vei til fjellet og får plukket med meg litt støpeplast og koblingsmateriell på lørdag

Comment

Hva er det dynamat get more bass greierene?
            1997 mod Volvo S70 turbo + Blaupunkt Velocity

Comment

Originally posted by trebor87 View Post
              Hva er det dynamat get more bass greierene?
              Til å klistre i dører, tak, gulv etc. for å gjøre karosseriplatene "døde" og dempe støy.

Comment

Jepp, det er dempematter som jeg skal ha i dørene og i bagasjen. også får vi se hvor mye mer som dirrer og klistre litt der også

Comment

Der er karen kommet igang ja. Ser jo lovende ut dette Andreas Kommer nok til å følge med her..
                  VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

må bare si det er litt sykt at vi har samme navn og etternavn å har samme interesse. litt drøyt sier jeg. hva er odsene for det?

btw de dempe mattene, hvor mye koster de? kjøpt på innstalbay?
                    må nokk dempe jeg og når jeg starter.
                    fortsett med bilder andreas ekstra kos å se på prosjekter da
                    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Comment

Takker for det Tommen, har fulgt med på de 1001 prosjektene dine her også

Jeg har i hvertfal Lie i mellom, så jeg skiller meg litt ut, men sjansen for det er nok lav ja

Dynamat pakkene plukket jeg opp sist jeg var i England, husker ikke prisen, men ca 2000kr for de to eskene hvis jeg ikke tar veldig feil. Billigere var det i hvertfall. Bilder skal det komme mer av ja. Må bare få kjøpt inn litt tilbehør og materialer.

Comment

Joda, har blitt en del tulleprosjekter her. Har fått fjerna et prosjekt nå da, skal vell fjerne Golf prosjektet også, men Vectra prosjektet får stå Holder på med litt av hvert i passaten nå, så får se om jeg kommer med en ny tråd. Gleder meg til oppdateringer her Andreas..blir knall dette
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Fikk tatt en tur innom Hamar på vei til fjellet på lørdag og plukket opp litt småting.Takk til Crazy Taxi for god service

Skal prøve å få lekt meg litt med dette i morgen før jeg pakker og drar til England for å kjøre rally.

Comment

Da har jeg fått gjort litt idag. Var morro og prøve støpeplasten. Det var jo så enkelt å drive med! Bedre produkt siden gaffateipen skal man lete lenge etter.

Ut med den gamle, inn med den nye:

Etter litt tilpassing med dremel om limpistol ble vinklingen slik:

Etter litt støpeplast ble det seende slik ut:

Og så langt kom jeg med dekslene som skal være nede:

Kappet først ut to biter som var samme form som orginaldekslet, men dekslene er bøyde og bitene passet ikke så bra, så jeg bygger på orginaldekslene istede. Limer fast ringene, trekker med stoff og kliner på polyester. Også forsterker jeg dekslet med støpeplast og kapper hull til elementet. Tror (håper ) det blir bra.

Comment

haha, genialt å sammenligne støpeplast me gaffa

ser ut til å bli bra dette her..
                              www.eirikaspaas.com

Comment

Working...
                              X