Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andreas sitt Opel Astra Bertone Coupe prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hehe, ja, må finne flere bruksområder for dette for den var enkel å jobbe med. Ble litt sløsing da, for jeg blandet 50gr plast og det ble jo en halv fiskebollboks med masse og det var jo ikke så mye som trengtes. Er det noen som har tips til noe man kan smøre på slik at det IKKE sitter? Altså sånn som nå støpte jeg rundt diskantene og de dro med seg litt når jeg tok de ut.

Comment

Ikke helt bilstereo relatert, men dette ble gjort med bilen igår:

Comment

Ble jæv**g pent!!!

Comment

Det var hyggelig å høre Mangler en liten plastikk list og litt fin trimming av nettingen (og vask av eksosen) så skal den enden av bilen være ferdig

Comment

så da nok så snasent ut det der ser den har litt behov for senk også
            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Takker for det. Ja den trenger senk og derfor ligger denne esken i boden å venter på at det skal bli tid for sommerhjul.

Comment

Fin bil det der. Bare å få anlegget i samme standard!

Forresten, denne er det du leter etter:
                http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=284
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Takk for det. Får vel prøve å få det til å se bra ut ja
                  Det slippmiddelet hadde nok vært lurt ja.. får tenke på det neste gang. Fikk lagt ett lag med finsparkel på diskanthusene i går og kjøpt inn polyester og glassfiber, så da får jeg startet på mellomtonene snart også. Litt spent på om løsningen med å støpe på orginaldekslet vil funke, men jeg får prøve.

Comment

Da er jeg snart ferdig med diskant husene. Nå gjenstår bare å bestemme seg for hvordan de skal se ut utvendig.

Comment

Ville foretrukket sort vinyl tror jeg, med tanke på hvordan det ser ut i nærheten av diskantene.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

Comment

Er det jeg tenker også. Tenkte litt på rød alcantara siden jeg skal bruke det bak og har det på girspaken og brekket, men kan jo bli litt spes. Må også trekke mellomtone "kassa" i ett eller annet.. vi får se

Comment

oi.. klarer du å trekke den i alcantara, ja da har du min respekt!
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

hehe litt utfording altså. Vet ikke hvor stretchy det stoffet som Installbay selger er jeg. Vet at vinylen er veldig lett å trekke med da, så går det ikke med alcantara så får det bli vinyl

Comment

Vinylen er grei å jobbe med ja
                              Den alcantara'n er ganske mye mindre strekk i ja.
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Hadde det vært meg så hadde jeg gått mot alle odds og starta med det vanskeligste. Det er snakk om respekt her AndreasLie hehe.

Utrolig bra jobba med bilen!!
                                Reinhardt

Comment

Working...
                                X