Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andreas sitt Opel Astra Bertone Coupe prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehe, takk for det Hadde det ikke vært for at høyre forhjul sitter DØNN fast så hadde jeg fått på sommerfelga i går også.. Tenkte jeg skulle se om jeg fikk tid til en liten tur innom AudioArt idag og plukka opp litt vinyl og teste med det. Har også snakket med ett par andre om tankene rundt å støpe mellomtonen oppå det orginale dekslet og det blir nok ikke kraftig nok, så mulig den bare blir adapter og montert i det orginale hullet. Da passer det best med vinyl på diskanten for å få det til å se mest mulig orignalt ut. Også får jeg heller skeie ut litt i bagasjen med rød og svart alcantara der.

Comment

Ser bra ut dette andreas.. Du har ikke noe gammelt lanzar utstyr liggende da???

Off topic:
      du husker ikke ørlandsdagene, da du var her å vi knota med en grønn 2'er golf. Da vi skulle slenge inne strokeren og ampen din i tillegg for og "hevde" oss i db-drag finalen?:P
      Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

Comment

Takk for det, har gjort masse med bilen, så skal legge ut mere bilder bare jeg får sovet litt først.
        Har ikke noe Lanzar liggende nei, forsterkern du lånte ble liggende igjen ute på øya di i den 200sx'en somjeg fikla litt med og den kommer jeg vel aldri å se igjen.. Husker de dagene der ja, var mye mekking for veldig lite

Comment

Ja, var faen som vi sto på for og få det til og funke....

Ble ikke den ampen levert tilbake da???

btw: Sx'n ble vist solgt til fordel for en porsche 944 mener jeg...
          Hertz - Audison - Connection - Pioneer -- Turbo Powered BMW

Comment

jeg fikk den aldri tilbake i hvertfall..

Her er ett bilde av ferdig trekte diskanthus.

MEN ting tok en litt annen vendig idag morres da jeg fant bilen utenfor huset på to lecablokker med fronten godt ned i asfalten. Så da fikk jeg ha sommerfelga på i hele en uke. Etter mye styr med flere jekker klarte jeg da å få den opp fra bakken og få satt på de gamle hjula, men begge sideskjørtene, bakfangern og deler av fronten fikk skader. jaja, får ta en tur innom forsikringsselskapet i morra..

Comment

WTF!?? Det der var bare forjævelig!! Shit.. Håper forsikringa dekker det uten for høy egenandel.... *titter ut på bilen som foreløpig har fått stå i fred... bank i bordet..*
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Ja, det er no dritt at ting ikke kan stå i fred. Får vel vite hva det vil koste i løpet av uka..

Comment

hva betalte du for senkesette?
                  Focal
                  Mosconi
                  Pioneer

Comment

jeg fikk litt god pris, men ca 9000 koster det.

Comment

ok takk. hvor kjøpt du det? senk.no?
                      Focal
                      Mosconi
                      Pioneer

Comment

kjøpte fra protrim i Valdres

Comment

Da har jeg endelig fått tilbake bilen ett at en mindre lur kar tok med seg felgene mine og lot bilen stå igjen på to lecablokker.. Regner med at nye felger kommer idag sammen med ny JMS frontleppe. Alle kablene ble trekt ferdig på onsdag og i går var det pasasjersiden som fikk nye høyttalere.

Her har jeg fått av dørtrekket, en gangske enkel jobb:

Å få kablen inn i døra derimot var ett lite helvte. Den gummi strømpa var litt trang for sto par kabler, men det gikk til slutt:

Mens det hele var av klistret jeg på litt Dynamat:

Etter litt tilpassing kom seas elementet på plass:

Nesten alt tilbake på plass:

Og slik ble diskanten, litt justering på vinylen på toppen så blir det bra

Comment

Ser lovende ut dette.

Dæven!
                            Sykt at noen bare kan få seg til å jekke opp bilen å rappe hjula dine ass..
                            Jeg hadde eksplodert og klikka i vinkel for så å ikke komme til megselv igjen på lenge..
                            Mvh
                            Are
                            1994 Nissan Micra Super S
                            Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

Jeg vet ikke riktig hva jeg hadde gjort,så er jeg fra "landet" som mange kaller det,så jeg skjønner rett å slett ikke at folk får seg til å gjøre sånt...Håper han/hun blir tatt. Å blir straffa på gammel metoden

EDIT : Dette ser foresten veldig bra ut

Comment

Takk for det. Felgene ble funnet på finn.no og forsøkt kjøpt tilbake noe som førte til at vedkommende fikk seg en liten tur innom politikammeret i Lillestrøm. Håper de har en mørk kjeller han kan sone i..

Men tilbake til bilen. Det har ikke skjedd så himla mye på stereo siden, har bare fått kjøpt nye Genesis forsterkere. Bilen står nå til soting og skal hentes i morra

Comment

Working...
                                X