Originally posted by mustang<3
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ESPL Pajero, type lang og extrem!
Collapse
X
-
hehe de såg bra ut;P jaja men kosta ikke så mye da
ser ut som 2x zx2500 levere nok effekt;P (gleder meg til å bruke mine;P)// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostHvilken motstand er subbene koblet opp i?
Lurer på hvordan dere klarte å sprenge de subbene med 5000w i dB drag?
Comment
-
jeg vet de streetbandit
men de zx2500 leverer det de skal ,ser de ut som// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostDet er 2X2 ohms ellementer og er en ZX2500 direkte på hver spole!! Lurer litt selv på hvordan det har skjedd!! Så hvis du har noen gode råd så kom med de!! HeheJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostDet er 2X2 ohms ellementer og er en ZX2500 direkte på hver spole!! Lurer litt selv på hvordan det har skjedd!! Så hvis du har noen gode råd så kom med de!! Hehe
Høres litt rart ut at de skal ryke med så lite effekt!Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by dynabelgolfen View PostHar du justert gain på forsterkerene så begge spolene på hver sub får akkorat like mye effekt? Selv om du stiller gain skruen på samme plass på 2 like forsterkere, er det ikke lik effekt som kommer ut av dem... Så det kan være en årsak?
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSå hver forsterker "ser" 2ohm? da har dere nok matet maks 1000w per spole. Spilte dere lenge om gangen og klipte signalet?
Høres litt rart ut at de skal ryke med så lite effekt!
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostHva mente du med at forsterkeren "ser" 2ohm?? Spilte sekvenser fra 30 til 60 herts!! Spor 17 på plata av dbdrag hvis det sier det noe!!Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
Comment