var på trening idag også var det en butikk som selger tepper rett ved så tenkte jeg at kanskje det hadde vært deilig med teppe i båten.. og de hadde noe som passet fint vil jeg si.
jeg som var så dum at jeg ikke målte i båten først tenkte at 2x2 ville holde. men egentlig hadde jeg kun trengt 1x1. så jeg kjøpte 3 kvadrat mer enn jeg trengte, hehe.. men fikk solgt de rimelig kjapt. da det er noen i området her som har lik båt som meg..
måtte bla opp 400kr for 2x2 meter
bilder:
teppe
ferdig. skal bare slenge noe dobbelsidig teip under.
kassa passer perfekt.
her er mine luksus puter fra biltema. hehe.
lagde meg en nye plate til å dekke over batteriet og tanken også.
subben nei, den skulle bli sendt på mandag men jeg har ikke fått sporingsnummeret engang.. så nå sender jeg mail til mandag og sier at han skal få sendt den, for er lei av å vente nå!(venta i over 3 uker nå tilsammen).
ikke bare posten som surrer nå lenger.
ja akkurat nå er det posten som surrer med min pakke. BSbildeler sendte den på tirsdag også fikk jeg sporingsnummer og slik, men på onsdag, torsdag stod det at den var i sandefjord men på fredag var stod det ikke sandefjord lengere, men da stod det bare Oslo.
jeg sjønner ikke jeg pakka er jo sendt feil vei til og med.
Jeg prøvde å bestille varer fra BS for lenge siden, det ble til slutt en avbestilling. Makan til rot...
Det har jeg hørt flere som har sagt................ værst for dem, da de taper salg/omsetning..... det er sååå mye feite merker ute på markedet, så som forbruker spiller det liten rolle. Hvis en ikke er fantast av "merkene demmes" da.....
har lyst å prøve DD. han sier at han får inn 1512 om to uker.. men han har de sikkert på lager nå(han sier mye rart).. jeg skulle få en bra pris på 1512 når jeg ville ha den.. vis jeg kjøpte 1012 nå..
vil si meg enig ang bs. enda jeg kjenner en av de som jobber der, og prater direkte med henne, klarer de å røre vekk ting, love bort mine ting til andre, dårlig info osv.
96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!
Comment