Announcement

Collapse
No announcement yet.

langgard: VW Golf GTI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

se dær ja
    Focal
    Mosconi
    Pioneer

Comment

blir nok bra det der.
      Godt noen tør og satse. Jeg rører ikke dashen på bilen min i alle fall..
      sound.vision.soul

Type R

Comment

Se der ja, dette må da bli bra. Hvordan kommer instrumenteringen? Orginal plassering?
        Lei av å pusse? Sette på NRK MP3 og Løytnant V, så har man det gående i timesvis

Hehe, skjønner GODT hva du mener. men er det som er sjarmen med det, å se noe ta form fra ingenting. Sluttresultatet blir jo bedre enn sex!
        Mvh Stian Kolås
        -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
        - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

Comment

ser veldig bra ut

vi har endel mdf her om du trenger

Comment

Det der blir knall det, Langgård!

Comment

Pipen: ja alle instrumenter og brytere, bortsett fra lysbryteren kommer på orginal plassering må jo ha litt kontroll over farta er jo tross alt en dau gti detta her

får se om jeg finner igjen mer av det grove sandpapiret i dag så det går litt fortere å få ned det værste

så mulig det blir montering i kveld så jeg kan dra en runde å høre litt

autod og Kenneth: ok, mye mulig jeg dukker opp en dag da
              trenger også litt designhjelp på ps2`n, finna på noe lurt/fancy der
              VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

Hei driver og bygger anlegg i bilen, og lurer på om du kan svare meg på ett enkelt spørsmål?! Jeg lurer på om Dashbord vanligvis er bare skrua fast i karosseriet?! Trodde nesten helt sikkert at det hva plastsveisa på ett hvis, og ett annet spørsmål?! Når det gjelder freser for og frese ut ringer til Høytalere. Får man kjøpt fres for og utstanse selve ringe?! kan du gi meg noen tips angående laging av sånne ringer for og få best mulig resultat?!

Og sist men ikke minst, anlegget ditt blir rått når du er ferdig!

Comment

dashbordet mitt var skrudd i 6skruer inni bilen og 2 bolter som du måtte skru ifra vannkassa.

sikkert noen som kan fresinga bedre enn meg her hehe.
                  jeg brukte notfres for å frese hullet inni ringen, og falsefres som lager 1cm kant for å lage kantene. rundt sagde jeg med stikksag hehe.

jo takk, jeg håper på det jeg også hehe. min store bekymring nå er egentlig når jeg skal få ork til å finne el-feilen min og når jeg skal få ork til å ta siste finish så jeg får trukket dashen hehe. kommer vel ei helg eller no
                  VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

Comment

ER DET NOEN SOM HAR 1200-1600 BOBLE MOTOR LIGGENDE!!!

Nå må jeg få skilt på jævelskapen, grunnet att jeg er lei atpåklatt bygging på golfen så så fort det er er skilt på bobla så blir golfen plukka helt ned!!

men intill det så blir det vel jobbet litt mer med dashen og omtrekking av dørene.

Comment

Ring Unneberg Bil, er vel få i Norge som har mer bobledeler på lager enn de. 33 33 06 06.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

bilen er til salgs :P mye småplukk men ikke noe stort.
                        alt anlegg utenom 88rs`en(den er jeg for glad i) blir med!
                        alt som trengs for ombygging til vr6 (motor/girkasse/ledningsnett osv)
                        så godt som rustfri
                        EU ok januar 2007

1 sett 17" rial viper (blir lagt på nye dekk på dem )
                        1 sett skakke 18" :P
                        1 sett orginale 16" BBS med piggfrie hjul
                        55000 ser jeg ikke på som en upris med tanke på alt som er med.

Comment

Working...
                        X