Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• da nærmer det seg gatebil. og bilen er snart ferdig. det kommer ikke flere bilder nå. men for de som vil se bilen ferdig kan komme på gatebil. der har vi egen stand plass.. ta turen å lytt å se....

Comment

• Kult. Jeg kan desverre ikke stille på Gatebil, men regner med at jeg ser dere i løpet av sesongen

Hvem står dere sammen med på Gatebil da?
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Originally posted by thomasekeli View Post
        Kult. Jeg kan desverre ikke stille på Gatebil, men regner med at jeg ser dere i løpet av sesongen

Hvem står dere sammen med på Gatebil da?
        Vi har egen stand plass. så vi står ikke sammen med noen.

du ser oss nok i løpet av sesongen ja

Comment

• det her var rått! blir tøft å se det ferdig : )
          Kjetil
          Nissan 200sx s13

Comment

• takk for det. ja det er innspurten nå. men har blitt noen forandringer de siste ukene også..

Comment

• Originally posted by Joboo View Post
              takk for det. ja det er innspurten nå. men har blitt noen forandringer de siste ukene også..
              nye bilder?
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

Comment

• Originally posted by simso View Post
                nye bilder?
                legger ikke ut flere bilder nå dessverre. har stand på gatebil i mai nå så bare å komme å se der. har ikke tid til å sitte her så mye nå. må få det ferdig.

Comment

• Ikke et lite bilde av et dørtrekk en gang? Dem er jeg litt spente på nemlig

Comment

Ikke et lite bilde av et dørtrekk en gang? Dem er jeg litt spente på nemlig
                    dør trekkene har blitt forandringer på. jeg klarte ikke å trekke det i stoff. det ble bare feil hele tiden. så de er på lakkering nå. så får de igjen på lørdag. men tror det blir enda bedre en stoff på de..

Comment

• Stoff pleier jo ofte å lønne seg mer enn lakk kanskje..
                      Uansett kult at dere prøver. Vi er flere som er spent på resultatet av denne Poloen!

Comment

Stoff pleier jo ofte å lønne seg mer enn lakk kanskje..
                        Uansett kult at dere prøver. Vi er flere som er spent på resultatet av denne Poloen!
                        det er jeg klar over. men siden jeg ikke er så veldig erfaren enda på dette så klarte jeg ikke å trekke de rare kantene på de fremre dørsidene. de bakre klarte jeg veldig bra. men tror det blir veldig bra dette med lakken også. ellers så blir det nok gjort opp igjen senere når jeg får bedre tid.

mange som er spent ja. det er vi også kan man si. fikk den ut fra garasjen i dag og satt på de nye felgene

Comment

• 2 plass på gatebil rudskogen

Da ble det 2 plass i klassen Best Female Ride på gatebil treffet i helgen som var på poloen. Dette var veldig gøy med tanke på at mange av jente bilene er på kostet masse penger.
                          Attached Files

Comment

• artig det da

få lagt ut no bilder nå
                            sound.vision.soul

Type R

Comment

• noen bilder

kommer litt bilder her nå vet du.. har ikke fått lagt inn alle på dataen enda
                              Attached Files

Comment

• Fra Rudskogen gatebiltreff

noen bilder fra treffet i helgen
                                Attached Files

Comment

Working...
                                X