Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ohhh my jesus ..........
    Iselin Luciene
    VW Polo self made color consept
    VW Golf 4 1,6sr highline sports
    www.iselinluciene.com

Comment

nytt bilde

Her er et lite bilde av dashen nesten ferdig. Mangler å ha på stoffet på den pynte dekselet.
      Kommer flere bilder senere.
      Attached Files

Comment

hmm.. burde vel kanskje ha fellt inn de grillene?
        www.eirikaspaas.com

Comment

hei

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
          hmm.. burde vel kanskje ha fellt inn de grillene?
          Det var egentlig planen. men det ble ikke pent om man gjorde det. og veldig vanskelig å få til.

Comment

Vanskelig er vel ikke. Tror det også hadde blitt enda penere om grillene var felt ned.
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
              Vanskelig er vel ikke. Tror det også hadde blitt enda penere om grillene var felt ned.
              synes nå det er kult jeg da. man kan ikke ha samme mening om alt. og hvorfor ha det slik som alle andre har det.

Comment

man gjør det slik som alle andre fordi det er det som funker

viktigste er vel at du er fornøyd..
                www.eirikaspaas.com

Comment

burde fått den pynte greia di litt bedre lik i tuppene da men ellers fint arbeid der
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Originally posted by lui View Post
                    burde fått den pynte greia di litt bedre lik i tuppene da men ellers fint arbeid der
                    De er like i tuppene det bare ser sånn ut på bildet fordi den krummer seg over instrument kuppelen og fordi bildet er tatt fra siden.

Jeg kunne godt ha senket ned høyttalerene men jeg valgte og ikke gjøre det. og her er forklaringer hvorfor:
                    Dashbordet er litt høyere på venste side enn på høyre og hvis jeg skulle senket ned høyttalerene så ville den høyre ha virket som den er plassert feil i forhold til den venstre og det ville ha sett ut som en vulkan på høyre side.

Comment

• Stemmer i og for seg det... Jeg har vulkan på høyre side. Men personlig synes jeg fremdeles det ser bedre ut.. Men det er som dere sier, smak og behag. Det ser uansett ut som om dette dashbordet blir pent i alle fall
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• hei

Bra svar stig den likte jeg godt mye bedre at det ser fint ut en en diger vulkan på dashen.

Comment

• Pass deg nå......

Comment

• Originally posted by thomasekeli View Post
                            Pass deg nå......
                            Var jo litt spøk i den der da håper du ikke tok det ille opp da

Comment

• Hehe, neida. Dere ligger uansett langt forran meg i bygginga (surprise), såeh.. Men vi får se hvordan det går i EMMA da veit du..

Comment

• ja vi er litt spent på emma ja. men det blir egentlig mest en show bil da

Comment

Working...
                                X