Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hei

ja det ble ny omlakkering. var dårlig lakkert og grunnarbeid sist. så nå gjøres det sikkelig bra. samt at det blir jo også bygd om innvendig også. har så vidt startet med dashbordet. kommer bilder av det snart også.
    blir også ny farge på bilen. grønn og grå perlemor farge. litt vanskelig å beskrive hva slags fargenyanse det er nå. samt at lakkereren har funnet på noen ideer som han skal gjøre også. så er spennende å se hvordan den blir. skal få den tilbake igjen på lørdag som kommer. så da kommer det nye bilder da. følg også med på nettsiden. www.iselinluciene.com for mer bilder og info.

Comment

Let me know hvis du trenger noen pene stoler da.. Du så jo hvor pene sparco'ene mine ser ut i en Polo, og nå er de til salgs
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Du skal snart på noen bilder av dashbordet, har igjen bare å finsparkle så er det klart for trekking.
        skal love deg at det blir tøft, har laget ferdig mønsteret og det passer kjempe bra med dashbordet.

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
          Let me know hvis du trenger noen pene stoler da.. Du så jo hvor pene sparco'ene mine ser ut i en Polo, og nå er de til salgs
          vet ikke om jeg trenger det. har nettopp kjøpt skinnsete trekk til orginal setene. og jeg tror ikke sparco stoler passer helt inn i heleten i bilen slik den skal bli.

Comment

Originally posted by morefun View Post
            Du skal snart på noen bilder av dashbordet, har igjen bare å finsparkle så er det klart for trekking.
            skal love deg at det blir tøft, har laget ferdig mønsteret og det passer kjempe bra med dashbordet.
            ja vi gleder oss. tror dette blir kjempe tøft. får igjen poloen på lørdag. ferdig lakkert.

Comment

her er noen bilder av dashbordet til polo`n
              Attached Files
              Last edited by morefun; 05-12-2008, 12:08.

Comment

og her er noen til, kommer flere etterhvert. har igjen bare finpussing også er det klart til trekking.
                blir vel skai på dashbordet of alcantara på den løse deler.
                Attached Files

Comment

dette var knall fint stig. skal til kjetil neste onsdag å kjøpe stoff og skai.

Comment

blir fett dette
                    øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

ny lakkert

da har poloen nettopp kommet inn døra her. har prøvd å ta noen få bilder. men er litt mørkt så bildene er ikke så alt for bra. skal ta noen flere når det blir mer lys.
                      ble noen overraskelser ang lakkeringen.
                      som strippene på siden samt front fangeren.
                      Attached Files

Comment

ser jo meget bra ut detta. blir nok en gjennomført bil detta. synd jeg ikke har tid til å bygge skikkelig anlegg lenger. bygginga er jo halve morroa

Comment

bilder

litt flere bilder av lakkeringen.
                          Attached Files

Comment

Dette ble dritfett!
                            Det eneste jeg ikke forstår er grillen..... Why blacK?... Med en rød stripe..? Polo GTI? (....)
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                              Dette ble dritfett!
                              Det eneste jeg ikke forstår er grillen..... Why blacK?... Med en rød stripe..? Polo GTI? (....)
                              det var han som lakkerte som gjorde det. vi viste ikke at han hadde gjort det. men Polo GTI er riktig det. synes det ble kjempe stillig og kult vi da.
                              Og det svarte i grillen er den samme fargen som på det svarte på strippene bak. skulle være samsvar med farger.

Comment

Good job men
                                Pioneer P88RSII - TS-C171PRS - PRS-D220 X 2 - PRS-D1200M - TS-SW1041D X2
                                B2 Audio - Connection - Oddsey - Ctek - Tystor

Comment

Working...
                                X