Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• synes de dørene ødelegger bilen :P

kunne også brukt en time eller to til på de sidepanelene med skjermer i bagasjen

dashen synes jeg er kul.. lakken og
    www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by Eirik Aspaas View Post
      synes de dørene ødelegger bilen :P

kunne også brukt en time eller to til på de sidepanelene med skjermer i bagasjen

dashen synes jeg er kul.. lakken og
      Ja det kunne jeg sikkert ha gjort og jeg er klar over at de side panelene baki med skjermene ikke er 100%. men så er jeg ikke så veldig flink på dette med glassfiber og trekking av alcantara enda. noe som gjør det vanskelig å få til for min del. og siden jeg ikke har råd til å få noen til å gjøre det så må man gjøre ting selv og prøve å få det til på best mulig måte. Og siden man ikke får noe sponsor av noen eller noe slik som mange andre kanskje får så er det heller ikke lett å få til for en amatør bygger

Dør sidene er heller ikke 100% noe pga av jeg trakk dette også i alcantara først men noe som ikke ble noe bra. og da måte vi pusse av limet for å få de rene igjen. og på grunn av tid og penger så ble disse lakkert. men vi selv synes det ble fint og hva andre mener kan jo de mene. smak og behag vet du

men noe må jeg jo ha gjort riktig siden iselin fikk 2 plass i klassen : Best female ride på gatebil treffet. og det var mange jente bilder der som kostet mye mer enn hennes bil må jeg si

Comment

• er vel ikke akkurat pris de går etter når de velger vinnere da

men smaken er som baken, og det gjelder vel dommere og.. hehe
        www.eirikaspaas.com

Comment

• Originally posted by Eirik Aspaas View Post
          er vel ikke akkurat pris de går etter når de velger vinnere da

men smaken er som baken, og det gjelder vel dommere og.. hehe
          var ikke det jeg mente med pris på bilene da. men det er mange som bruker masse penger på å få bilen fin og veldig bra og bruker mange mange 1000 kr på det. er det jeg mente med at det er litt gøy å vinne over noen av de som gjør det...

Comment

• Da ble det tur til Finland i oktober med poloen da skal på nordic tuner awards med Poloen noen andre her inne som skal ditt eller?

Comment

• Nope - men det blir Surnadal!
              Drar om fire timer.. Ugh..
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

• Kan jeg spørre hva navnet er på fangerene, samt hvor det ble handlet? ;D
                Ford Mondeo MK2 Ghia '97

-JL Audioi, Alpine, Monster Cable-

Comment

• hei. det er ikke noe navn på fargen da denne er blandet spesielt til denne bilen. så jeg kan ikke si deg noe navn dessverre.

Comment

• noen nye bilder
                    Attached Files

Comment

• Originally posted by winchestr View Post
                      Kan jeg spørre hva navnet er på fangerene, samt hvor det ble handlet? ;D
                      Originally posted by Joboo View Post
                      hei. det er ikke noe navn på fargen da denne er blandet spesielt til denne bilen. så jeg kan ikke si deg noe navn dessverre.
                      Er vel stylingen han lurer på

Comment

• Originally posted by Alfert View Post
                        Er vel stylingen han lurer på
                        ja det var det vet du. liten stor lese feil der ja hehe.

Comment

• Originally posted by winchestr View Post
                          Kan jeg spørre hva navnet er på fangerene, samt hvor det ble handlet? ;D
                          leste litt feil i sted jeg.

front fangeren kommer fra carline.
                          bakfanger fra hofele.

husker ikke helt navnet på selve fangeren. men front fangeren er kjøpt gjennon trolltuning. og bakfangeren har jeg importert selv fra england. vil anbefale å gjøre det selv. dette fordi når jeg gjorde det selv så gikk det mye fortere en hvis et firma skal gjøre det. og det koster ikke noe mer heller

Comment

• noen bilder fra finlands turen og nordic tuner awards messe i helsinki.
                            Attached Files

Comment

• Han duden fra american hotrod eller? =P
                              Mvh Even S. Jensen
                              Tlf 41091189
                              Digital Designs, nothing is even close!

Comment

• jepp det er det. Kjørte i limo med han og var på vip party sammen på The Tiger Skybar i Helsinki. Kan si det var en opplevelse for life time

Comment

Working...
                                X