Begynner å få gang på dette nå, lui.
Spilte Fusion bedre enn Xplod? Hvor mye var prisforskjellen på de setta du har?
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
jo du jeg å flere syns nå dette fusion spiller bedre å høyere en både focal å dette settet til hertz mye mer lyd i melomtonene å mere bass 6,5ane å imotsetnig til sony hahaha nai skal aldri ha sony igjen
øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program
har liggende fler En-cmst1 sett og et Hsk163 sett.. tror jeg må få testet dem opp mot hverrandre Har mer troa på hertz settet til min bruk(mer sq) men skal aldri si aldri
jeg syns nå dette settet var mere roli i lyden ,hertz sitt var for mye diskant liksom sony fakter ,men det kan jo enkelt stilles inn men sånn rett ut fra cd spilleren uten justreinger så er dette et mega bra sett
kopi er vel å ta litt hardt i, men at den kommer fra samme fabrikk er vel og merke helt riktig.
T3 Audio bruker jo akkurat samme kurv f.eks, men innmaten er en helt annen ser jeg.
jeg syns nå dette settet var mere roli i lyden ,hertz sitt var for mye diskant liksom sony fakter ,men det kan jo enkelt stilles inn men sånn rett ut fra cd spilleren uten justreinger så er dette et mega bra sett
Har dette settet selv i min bil, og må si at det er ett veldig "behaglig" sett å høre på
tusen takk .ja valsinga den orka kun 2 cm saa da blei det slegga aa mothold heller
subbene har eg i trykk kammerkasse di spiller veldigt bra aa di er vell samme som dynabell sine men her faar du sikkelige kasser med aa ikje minst di er jo 1oookr biligere
ja det må du vise meg betalte nå porto eg sjå di,, men eg fekk di for 4000krME frakt fra lyd i bilen.com men så syns eg også at disse var mere bedre sammensatt fra fabrikk enn dynabell dynabell 15"ane hadde var skeivt limt på å skruene var satt skeivt i på den svarte ringen å lekte luft fra gummiopphenget
ja det må du vise meg betalte nå porto eg sjå di,, men eg fekk di for 4000krME frakt fra lyd i bilen.com men så syns eg også at disse var mere bedre sammensatt fra fabrikk enn dynabell dynabell 15"ane hadde var skeivt limt på å skruene var satt skeivt i på den svarte ringen å lekte luft fra gummiopphenget
Je har hatt ca 10 dynabel dy 9815, og ingen av de har vært sånn som du beskriver det. men hvis de var som du beskriver, må du jo sende dem inn og få nye...
Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment