Announcement

Collapse
No announcement yet.

passat35i kåneracer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begynner å få gang på dette nå, lui.
    Spilte Fusion bedre enn Xplod? Hvor mye var prisforskjellen på de setta du har?
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

tøff montering i døra

Comment

jo du jeg å flere syns nå dette fusion spiller bedre å høyere en både focal å dette settet til hertz mye mer lyd i melomtonene å mere bass 6,5ane å imotsetnig til sony hahaha nai skal aldri ha sony igjen
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

har liggende fler En-cmst1 sett og et Hsk163 sett.. tror jeg må få testet dem opp mot hverrandre Har mer troa på hertz settet til min bruk(mer sq) men skal aldri si aldri

Comment

jeg syns nå dette settet var mere roli i lyden ,hertz sitt var for mye diskant liksom sony fakter ,men det kan jo enkelt stilles inn men sånn rett ut fra cd spilleren uten justreinger så er dette et mega bra sett

Comment

i dag ramlet nye subber inn dørene

Comment

Det er jo en kopi av dynabel dy9815...
                Jon Ola, team dynabel
                78 mod golf1 db-bil
                92 mod golf3 bruks bil

Comment

kopi er vel å ta litt hardt i, men at den kommer fra samme fabrikk er vel og merke helt riktig.
                  T3 Audio bruker jo akkurat samme kurv f.eks, men innmaten er en helt annen ser jeg.

Comment

aj aj aj hva skjedde med den valsinga?

Brukte ikke varmluftspistol?

Blei noe ekstrajobb på deg der da, siden du valset etter at den var lakkert?

Comment

Originally posted by lui View Post
                      jeg syns nå dette settet var mere roli i lyden ,hertz sitt var for mye diskant liksom sony fakter ,men det kan jo enkelt stilles inn men sånn rett ut fra cd spilleren uten justreinger så er dette et mega bra sett
                      Har dette settet selv i min bil, og må si at det er ett veldig "behaglig" sett å høre på

Comment

tusen takk .ja valsinga den orka kun 2 cm saa da blei det slegga aa mothold heller
                        subbene har eg i trykk kammerkasse di spiller veldigt bra aa di er vell samme som dynabell sine men her faar du sikkelige kasser med aa ikje minst di er jo 1oookr biligere

Comment

1000 kr billigere, men hvordan blir det med porto?
                          Eltek har jo fri frakt på varer med verdi over 2000kr...
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075
                          Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

ja det må du vise meg betalte nå porto eg sjå di,, men eg fekk di for 4000krME frakt fra lyd i bilen.com men så syns eg også at disse var mere bedre sammensatt fra fabrikk enn dynabell dynabell 15"ane hadde var skeivt limt på å skruene var satt skeivt i på den svarte ringen å lekte luft fra gummiopphenget
                            Last edited by vwperformance; 17-07-2008, 21:13.

Comment

Originally posted by lui View Post
                              ja det må du vise meg betalte nå porto eg sjå di,, men eg fekk di for 4000krME frakt fra lyd i bilen.com men så syns eg også at disse var mere bedre sammensatt fra fabrikk enn dynabell dynabell 15"ane hadde var skeivt limt på å skruene var satt skeivt i på den svarte ringen å lekte luft fra gummiopphenget
                              Je har hatt ca 10 dynabel dy 9815, og ingen av de har vært sånn som du beskriver det. men hvis de var som du beskriver, må du jo sende dem inn og få nye...
                              Jon Ola, team dynabel
                              78 mod golf1 db-bil
                              92 mod golf3 bruks bil

Comment

har gjort det også ivertfall den ene da den revnet seg løs fra spolen

Comment

Working...
                                X