Originally posted by Din Bilstereo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Din Bilstereo demobil
Collapse
X
-
Originally posted by neptyr View PostHandle dempere da, så ser du å mye det siger, så handler du fjærer etter det.
Comment
-
dempere
klem til med noen D2 coilovers da vel heheTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
Det blir nok råd til både ett og to sett "prøvefjærer" i forhold til prisen for et sett coilovere som faktisk er noe å ha Jeg har ingen problemer med å være enig i at coilovere ser endel tøffere ut, men jeg ser ikke poenget med å bruke dobbelt så mye penger som man behøver kun for estetikkens del
(de som velger dame etter puppestørrelse skjønner sannsynligvis ikke hva jeg mener)
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostKyb AGX er fint.
De har vel 6-8 hakk på hardhet =)
Så slenger du på 40/30 siden du skal ha tungt anlegg bakki
Comment
-
Originally posted by Din Bilstereo View PostHvor får jeg shoppa Kyb AGX til bilen min da ?
Der fikk tilbud på rundt 9k for komplett sett til Primera p11, og du har vel p11-144 som bruker samma dempere litt avhengig av motor
http://www.turbotrykk.no/index.php?c...3ekf81j6272tr0
Der var dem ogMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
helt rått at noen bygger i primeraer hvertfall tror detta kommer til å bli et kanon prosjekt som jeg kommer til å følge med på å hjelpe til på , snakka med karen litt på msn å han virker som en drit ålreit kar så bare løp å kjøp varer a han det gutta heheTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
Nå har vi lekt oss litt her i Eidsvoll
I helgen fikk jeg besøk av braaten22 så vi koste oss noen timer med primeraen. Nå er hele vilen dempet
Ble noen kabler frem til batteriet 4 x 35mm
Så funderte jeg på hvordan disse skulle trekkes bakover hmm
Det endte med at jeg rev ut den orginale dempingen som bygget ca 35 mm, la kablene nedover og til slutt bygget opp demping med spler så en ikke kan se at det ligger kabler under gulvet
Har desværre ikke bilde av hvordan jeg bygget opp med splen men det kommer til helgen sammen med resten av dempebildene
Jeg har fått sveiset litt ramme og da
og testet med batteri
Comment
-
Originally posted by mojomann View Postble det no lyd.....
Shiny
Dør montert
dør 2 under montering
Klarering mellom dash og mid
Taket er jo også trekt
spiller er delevis montert
Dere får ikke bilder av bagasjen enda vi skal oppgradere litt baki så nå blir det ferete amp til frontsett.
I Morgen kommer vel Crossblock og Focal Dual monitor i posten så skal vel ta noen bilder da
Comment
Comment