Announcement
Collapse
No announcement yet.
Din Bilstereo demobil
Collapse
X
-
Originally posted by Din Bilstereo View PostKommer bilder i kveld når jeg begynner inflyttinga
Den er skikkelig fæl. Skal se om jeg ikke får tid til å lage meg en grill en dag svart kanskje sveise om panseret litt
Her er en 144 jeg liker veldig godt:
Hvite sideblinkers kan du få originalt hos Nissan, bare si at du skal ha sideblinkers til en P12 (den nyeste modellen) passer rett inn- 97' Nissan Primera 2,0 SRi
Alpine | Panasonic | Stinger | Focal | Fusion | Connection
www.DemptD.com
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostSå jo perfekt ut det der.. Eneste som mangler er en løftebukk, så har du alt du trenger =)
Comment
-
se her ja dette ser jo kjempebra ut det blir kos å stå ine for engang skyld ole martin å ikke ute hos grandma :P heheTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
Originally posted by epifant View PostLitt OT, men grattis med noe jeg vil karakterisere som en bra logo!
Clean, enkel og "lettlest" selv i små størrelser. Jeg aner en symbolikk i piktogrammet, men vet ikke om det er gjort med hensikt eller skyldes ren flaks
TUSEN TAKK
Comment
-
Originally posted by Din Bilstereo View PostForresten vi har fått en ny kar på teamet aFFekakTeam Din Bilstereo
Steffen Bråten
www.din-bilstereo.no
Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse
Comment
-
Nå har sideskjørt kommi på plass, skal egentlig til CB Elektro i morgen, men hjullageret høyere front gikk skikkelig til helvette. Så nå er ikke bilen kjørbar lenger. Denne delen var seff bestillingsvare så får ikke ny før mandag, fillarn heller. Kommer stor update i morgen
Nå har bråten stjelt logoen min, var ikke lett å se forskjell på mine og hans poster nåLast edited by Din Bilstereo; 28-06-2008, 00:20.
Comment
-
Comment