Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 520ia pioneer multimedia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw 520ia pioneer multimedia

    Her kommer litt info om den andre bilen jeg har bygget i som er da min egen bil. Dette er en Bmw 520ia 1998 mod. Her har jeg bygget inn et pioneer multimedia anlegg. er ferdig med denne bilen. Skal prøve meg på en konkurranse eller to til sommeren, så sant jeg får til lyden i den. sliter litt med det optiske her. Har montert en sorrund prossesor. men får ikke helt til lyden gjennom den. men får det vel til snart. legger inn noen bilder også av hva jeg har gjort i den.

  • #2
    Kom med masse bilder !!
    Mere interisangt å lese vis det er masse bilder som viser hva du gjør

    Comment


    • #3
      bilder

      Bilen er helt orginal utvendig. ikke gjort så mye med den der. skiftet orginal felgene med noen andre eneste. men skal heller ikke gjøre noe mer med den heller. inni er den også orginal. brukt orginal festene til høytallerene. men i bagasjerommet har jeg bygd om helt.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        bilder av bygge prossesen.

        her kommer en bilde serie av bygge prossesen. har ikke fått tatt bilder av alt jeg har gjort.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          flere bilder

          bygge prossesen. her er bilder av teppe legging, basskasse , kabeler og div
          Attached Files

          Comment


          • #6
            byggeprosses

            her er bilder av bygge prossesen.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              bilder

              litt flere bilder. sånn det ser ut når det ble ferdig
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Hei!
                Har en e39 som jeg skal forbedre annlegget i! Har kjøpt meg en kenwood klasse D forsterker, så nå tenkte jeg å montere den samt noen høytalere i dørene. Vet du hvor store elementer jeg kan ha i den '(hvor dype)? Jeg vil beholde bilen "orginal". vet du om diskantene som følger med i komponentsettene passer, eller om det er noen spesiellel størellser he?

                Comment


                • #9
                  hei.

                  er lenge siden jeg har vært inne på forumet jeg så har ikke sett mld din før nå. hvis du er interessert så skal jeg selge ferdig bass kasse samt forsterker ræk som jeg har. ferdig bygd til bmwen.
                  jeg husker ikke helt hvor store jeg har baki. men jeg måte skjere ut litt av plastik kassene som sitter inni dørene samt i hatthylla for å få plass. men det er god plass der. diskantene bruker jeg orginalt. de funger meget bra.

                  Comment

                  Working...
                  X