Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mazda 323 GTX SQ prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Godt å høre noen har trua. Siden bilen min mest sannsynlig blir solgt i morra, trenger jeg tips om en ny bil jeg kan kjøpe. Helst i prisklassen rundt 50k, og som egner seg godt til bilstereobygg.

    Comment


    • #17
      Citroen Xsara? god bil å kjøre, god bil å bygge i (har da litt erfaring der) og fint prisa. Ruster heller ikke
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #18
        Det med rusten er jo et kjempe argument! Ellers synes jeg VAG er brukbart å kose med, da.. Hva med en gul Color Consept? Nei.. Den er vi lei nå.. Hva med en blå en da? Den var jo faktisk ganske nice.. Eller en nylig EU-godkjent Golf 4 for den som liker det..? Fem dører.. Ash.. Hva skal man med det da? Hva med en rød italiener? Har ellers hørt noe om at VTS-en skulle visst være ganske kul.. Sær farge, noe man kan spille på vil jeg tro. Ellers er jo Tigra også en litt morsom bil.

        Man kan få mye gøy i den prisklassen
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #19
          Xsara VTS har jo 167-hesters 2-liter Mye moro der.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #20
            Mhm.. Og for en grei pris?
            *digger fotnoter*
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #21
              Som Alfa-eier vil jeg selvfølgelig anbefale 147-en. Har så vidt begynt å tenke lyd i min 166. Knallbiler å kjøre, og kvaliteten er det ingen ting å si på!
              Last edited by addey; 14-04-2008, 19:18. Reason: skriveleif...

              Comment


              • #22
                Mange gode forslag her ja. Har selv vært inne på noen av de der. Mange som vurderes. Han som skal kjøpe bil sa han fikk penger i morra, så da får vi se om han dukker opp. Hadde uansett vært gøy med ny bil nå. Har litt lyst på vag.. Hmmm... Var mange alternativer her..

                Comment


                • #23
                  Jeg tenker litt sånn at.. legger du penger i en golf 4 får du en "moderne bil" fremfor en golf 3 f.eks.... Hvis du forstår hva jeg mener. Og det samme gjelder jo med Xsara'n. Den har jo ellers også dette fantastiske karosseriet som jeg hører tyt om hver gang jeg drar i verkstedet.. hehe

                  Og ikke minst.. Xsara VTS.. billig var den jo også. Kanskje noe å se på? Selv om den er fransk..? hehe

                  MEN.. Ikke alle er som meg, da. Eldre biler kan være gøy det også. Smaken er som ferdig oppskjært brød på RIMI. - Delt.

                  Uansett må du vel selge bilen du har nå først.. Så da er det jo bare å vente litt å se hva som skjer. I mens gleder jeg meg til oppsettet ditt sammen med en Ultimo 10, eller to
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #24
                    Sant nok. Da er i hvertfall bilen solgt, så da har jeg null bil, masse anlegg og er på leting etter ny bil.

                    Comment


                    • #25
                      og Alfaen med 1,4 liters motor har jo tross alt "meget grom lyd"
                      Terje Lie
                      99 53 66 00
                      terje_lie@yahoo.no

                      Comment


                      • #26
                        He he.. Da blir det den da

                        Comment


                        • #27
                          Hm, Alfa 145 1.4-literen er vel en boxer? Helt ok lyd i hvert fall

                          http://www.youtube.com/watch?v=bdY7NbsBlNU

                          Hva med en Punto? 2002-modell og 138.000 km kontra 1999-modell Golfen og 223.000 km, samt 10.000 billigere...



                          Last edited by epifant; 16-04-2008, 18:14.

                          Comment


                          • #28
                            Han vil ha bil, ikke go-cart...

                            Men fra spøk til alvor: de 10lappene mindre, du må tenke på at Puntoen er mer Polo-størrelse enn Golf størrelse.
                            Og dem holder seg ikke like godt i pris.
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • #29
                              Nei, de holder seg ikke like godt i pris. Og det nyter man jo godt av når man kjøper Mulig jeg er ganske alene om det, men jeg har aldri handlet bil ut fra hva jeg vil få igjen for den når jeg selger. Jeg kjøper en bil for å kjøre den, ikke for å selge den (selv om jeg ikke har tro på noe spesielt verditap på Integralen)

                              Merker man spesielt mye forskjell fra Polo til Golf da? Jeg har aldri tatt meg selv i å tenke at jeg skulle hatt liiiiitt mer plass. Snarere tvert imot, gardintrappa som ikke gikk inn i gamlingenes Opel Astra sklei rett inn i Puntoen

                              Comment


                              • #30
                                Var litt fine de puntoene, men jeg har mer lyst på golf størrelse. MÅ ikke være golf jeg kjøper da. Kan kjøpe litt dyrere bil og, men vet ikke hvor mye jeg gidder å låne.

                                Comment

                                Working...
                                X