Hadde trekt opp stolper og tak i lær og stoff, brukte en dag på det..å nå har det drittlime begynt å sleppe!! Kjøpte spraylim som var beregnet for den type bruk på biltema. Noen som har et annet lim å anbefale?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cerwin_s Golf3 Dynabel/Hertz
Collapse
X
-
ser du bor på levanger, men det spraylimet de selger på torshov i tr.heim er i allefall veldig sterkt, biltemalimet funker ikke til noe som helst..
blir nok diskant i bilen i allefall, får håpe bassen klarer å henge medPioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Originally posted by mrZipp0 View Postser du bor på levanger, men det spraylimet de selger på torshov i tr.heim er i allefall veldig sterkt, biltemalimet funker ikke til noe som helst..
blir nok diskant i bilen i allefall, får håpe bassen klarer å henge med
Comment
-
Originally posted by sredving View PostI taket ditt, sprayet du bare på lim og trykkte på lær?
Strøken Golf du har btw!
Noen som har tips til trekking av solskjermene? ble ikke klok på det når jeg prøvde
Comment
-
Originally posted by mrZipp0 View Postvært fint med bilder, spes av solskjermene? tenkte kanskje jeg skrulle lakke mine, men om det er mulig å trekke de på en fin måte så må jo det prøves først
Comment
Comment