Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision Verkstedstråd..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-Vision Verkstedstråd..

Tenker vi lager oss en verkstedstråd her vi også..
    Er i begynnelses fasen av å starte firma og har nettopp overtatt et nytt og veldig bra verkstedslokal på 150kvm.

Firmaet blir bestående av Daniel Aarsund (aka D-vision), Roar Sørlie (aka R3mark) og Kjetil Lie

Fortiden holder vi på i male om lokalet og flytte inn.

Har 2 stor prosjekt på gang som vi kommer til å legge ut info og bilder om etter hvert..

Last edited by D-vision; 06-04-2008, 02:27.

Blir vel en del å fikse i selve lokalet først, men jeg tror det blir bra jeg Daniel! 60 Liter epoxymaling burde gjøre susen på gulvene tror jeg
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Originally posted by r3mark View Post
      Blir vel en del å fikse i selve lokalet først, men jeg tror det blir bra jeg Daniel! 60 Liter epoxymaling burde gjøre susen på gulvene tror jeg
      må være nok det ja hehehe

Comment

Mmm.. Epoxy..
        Får man ikke det en slags "klarlakk" form? Så gulvet er av betong og ser sweet ut fordi det gir en følelse av "klarlakk-finish"? Mulig jeg er på bærtur, men se på klokka da!!
        Uansett bra med 150kvm verksted. Gratulerer!
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
          Mmm.. Epoxy..
          Får man ikke det en slags "klarlakk" form? Så gulvet er av betong og ser sweet ut fordi det gir en følelse av "klarlakk-finish"? Mulig jeg er på bærtur, men se på klokka da!!
          Uansett bra med 150kvm verksted. Gratulerer!
          blit vertfall gasnke hardt me epoxy, så tåler at det detter ned no uten å sette merke. men er egentlig lit dritt blir så fort møkkete

edit:ser støv fortere

Comment

Dritdigg med epoxymaling på gulvet, kjempegreit å holde reint og tåler en trøkk. Blir ganske blankt når det er nymalt i allefall, men det riper vi jo fort opp :P
            Vi får malinga så billig at det ikke er noe vits i å male med noe drit for å spare penger
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075

Comment

Originally posted by r3mark View Post
              Dritdigg med epoxymaling på gulvet, kjempegreit å holde reint og tåler en trøkk. Blir ganske blankt når det er nymalt i allefall, men det riper vi jo fort opp :P
              Vi får malinga så billig at det ikke er noe vits i å male med noe drit for å spare penger

skjønner det. hadde bare noe som ligna på malt kvitmaling på arbe før og det tålte ikke at en slepte en skrutekker ned før det flasa og dritt, så epoxy dug

Comment

Originally posted by froZZo View Post
                blit vertfall gasnke hardt me epoxy, så tåler at det detter ned no uten å sette merke. men er egentlig lit dritt blir så fort møkkete
                fungerte veldig bra på det tidligere verkstedet vi hadde..
                skal ned om å syrevaske hele gulvet i morgen.. skal ta noen bilder

Comment

Originally posted by D-vision View Post
                  fungerte veldig bra på det tidligere verkstedet vi hadde..
                  skal ned om å syrevaske hele gulvet i morgen.. skal ta noen bilder

ok men når firma som jeg jobber hos bygde på så bearbeida de bare betongen så det ble like bra\hardt som epoxy.
                  la på no guffe og lo det stå lidt så vart det like bra som epoxy sa de men vettafaen jeg, om det er no bedre. kan tenke meg det ikke ser riper så mye ikke veit jeg.

edit:nokk off topic stå på og jobb videre,
                  få se noen kundebiler eller no da
                  hint hint bilder

Comment

ok men når firma som jeg jobber hos bygde på så bearbeida de bare betongen så det ble like bra\hardt som epoxy.
                    la på no guffe og lo det stå lidt så vart det like bra som epoxy sa de men vettafaen jeg, om det er no bedre. kan tenke meg det ikke ser riper så mye ikke veit jeg.

edit:nokk off topic stå på og jobb videre,
                    få se noen kundebiler eller no da
                    hint hint bilder
                    hehe ja vi har to stykk på gang faktisk en kundebil og en kunde"bil"

pluss at vi skal gjøre ferdig være egne biler til sesongen..

Comment

Blir vel nok å sette tottene i vil jeg tro
                      Roar Sørlie
                      Tlf 90127075

Comment

hehe ja vi har to stykk på gang faktisk en kundebil og en kunde"bil"

pluss at vi skal gjøre ferdig være egne biler til sesongen..
                        nokk å gjøre med andre ord
                        men sleng ut noen bilder av bilene da morsomt med firmaer som som gjør ordentlig arbe, ser egentli et nivå som en aldri kommer opp på, men men slek er det

Comment

nokk å gjøre med andre ord
                          men sleng ut noen bilder av bilene da morsomt med firmaer som som gjør ordentlig arbe, ser egentli et nivå som en aldri kommer opp på, men men slek er det
                          jo vi begynner å få en del å gjøre

her er ihvertfall link til bilene være som vi holder på med utenom..
                          Toyota Celica 2000modell

Audi A4 1.8T Quattro 2001modell

De andre 2 bilene legger jeg ut mere info om når vi begynner..

Comment

jo vi begynner å få en del å gjøre

her er ihvertfall link til bilene være som vi holder på med utenom..
                            Toyota Celica 2000modell

Audi A4 1.8T Quattro 2001modell

De andre 2 bilene legger jeg ut mere info om når vi begynner..
                            blir frakt, både hester og stereo i toyotaen. ikke mange som har råd tel det.
                            men nå legger jeg meg. natte og lykke tel

Comment

blir frakt, både hester og stereo i toyotaen. ikke mange som har råd tel det.
                              men nå legger jeg meg. natte og lykke tel
                              ja toyotaen kommmer nok til å få noen ildsinte ponnier under panseret

Comment

Working...
                              X