Originally posted by neptyr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision Verkstedstråd..
Collapse
X
-
Er bra BS de to der kom også, og den ene var tydeligvis solgt til en annen først :S
Får nå vise seg om det i det heletatt funker. Ikke vårt problem, vi bygger bagasjerom ut fra det kunden kom med dessverre...Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostEr bra BS de to der kom også, og den ene var tydeligvis solgt til en annen først :S
Får nå vise seg om det i det heletatt funker. Ikke vårt problem, vi bygger bagasjerom ut fra det kunden kom med dessverre...Mvh Werner Harstad
Comment
-
Blir futt i kjerra hans nå, med all den dekaltrimmen han har fått
Håper han får tak i komplett spiller snart da, så vi får kobla opp litt der også
Tror forresten det hadde gjort seg med det svarte teppet i dørken i stedet for vinylen... Blir et litt mer "comfy" uttrykk føler jegLast edited by r3mark; 09-07-2009, 08:30.Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostBlir futt i kjerra hans nå, med all den dekaltrimmen han har fått
Håper han får tak i komplett spiller snart da, så vi får kobla opp litt der også
Tror forresten det hadde gjort seg med det svarte teppet i dørken i stedet for vinylen... Blir et litt mer "comfy" uttrykk føler jeg
Comment
Comment