Stemmer det, kunden vil ha vekk nips-rommet, men beholde muligheten til å legge fra seg f.eks ei brusflaske der. Derfor som neptyr sier; for å forme Irma
Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision Verkstedstråd..
Collapse
X
-
-
ENDELIG kom neste kundebil. Begynner å få dårlig tid på oss siden vi reiser ut på jobb tirsdag/onsdag..
NorCargo avd Mongstadkran kom med bilen i dag tidlig.. Eieren er en ivrig bilstereobygger så han hjalp til med en del kabeltrekking. Så jeg fikk konsenstrere meg om ombyggingen..
Det som skal sies om denne laste bilen er at det er en 2008modell. NETTOPP kommet ut fra fabrikk. kjørt kun 202mil..
Bilen får komplett Pioneer pakke med navigasjon..
gammel stereo.. Volvo dritt..
Resten av anlegget bygges inn midlertidig i morgen ettersom det er en del som skal gjøres og bilen skal på veien mandag..
Roar har gjort en del med bmwn.. Vet ikke om det er tatt noen flere bilder der..
Comment
-
Ikkeno å ta bilder av foreløpig, bare mer pussing og sparklingsjobb.
Får knipse litt når ting begynner å bli klart for lakkerern sin pirk-sparkel og fyller.
Blir godt å bli kvitt den fordømte fønern, blir ikke bmw på ei stund håper jeg! ;P
I morra kan jeg ikke love at det blir gjort noe fra min side, i.o.m at det blir inntatt uante mengder fludium i natt :PRoar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostIkkeno å ta bilder av foreløpig, bare mer pussing og sparklingsjobb.
Får knipse litt når ting begynner å bli klart for lakkerern sin pirk-sparkel og fyller.
Blir godt å bli kvitt den fordømte fønern, blir ikke bmw på ei stund håper jeg! ;P
I morra kan jeg ikke love at det blir gjort noe fra min side, i.o.m at det blir inntatt uante mengder fludium i natt :P
Comment
Comment