Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seat Ibiza med full Hifonics.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SeatR View Post

noen som vet om dette kan gode greier å bruke?

Gjerne med noen ideer til å feste den å slikt`?
    Aldri vært borti noe sånt, men kan tenke meg at det er som med all styling og plastikk til bil, det er støpt etter en bil de har hatt tilgjengelig, men den bilen kan ha variasjoner mot din bil, trenger ikke være mye, men kan være nok til at du må enten ergre deg over detaljer som ikke passer ordentlig eller at den må tilpasses.
    Vil tro at den blir festet ved at du setter den mellom subbene og basskassa for å si det sånn..
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

ja var det jeg ville tro også at det er slik man fester den. for selve plastikken er ikke tjukk nok til å være selve kassen tipper eg. men så kommer spørsmålet. er det lettere å billigere å lage utvendig finish selv, eller å lage basskassen i form av denne finishen?

Comment

viss jeg plasserer ett batteri i bagasjerommet, må minusen bak gå til batteriet framme, eller er det bare å jorde det i karroseriet?

Comment

Den kan du fint jorde bak
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

då var subbene komt i hus fikk med en liten bok om subbene å tips til kassevolum å porting.

Men noen som har noen råd til hva jeg bør gå for i en så liten bil?

vanlig ventilert kasse med standard tight bass. 56.63Liter

Optimal Sound Quality-Flat response (ka mener de med det?) 70.79Liter

SPL very boomie-loud 77.87liter

Nå er jo bagasjerrommet mitt rimelig liten så vanlig kasse er vell å foretrekke, med mindre eg skal være md på DB-drag?

Noen som har noen utregning på hvor stor portingen må være på de forskjellige?

Comment

her er to bilder av skjønnheten :P
              Attached Files

Comment

hva som er best av rør porting og slike store innebygde porter ?

Comment

Working...
                X