Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fryd1lund's Mercedes Benz 190E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg må si meg enig med fryn1lund her.

Greit nok, lyd skal komme forfra, men det er veldig ålreight å ha lyd bakenfor som komplementerer både kvaliteten og lydbildet.

Jeg pleier å kjøre rundt med sånn ca 3/4 volum på bakhøyttalerne i forhold til foran. Da kommer lydbildet forfra, men jeg hører også lyden bak godt.

---

Anyway, det var off-topic.

Stå på fry1nlund, ser bra ut detta.

Personlig ville jeg kanskje satt elementene i motsatt rekkefølge bak, altså diskanten ytterst, for å få spredt stereobildet maksimalt.

Er det asfaltmatter du har der i seteryggen, det svarte?
    Last edited by h-75k; 14-06-2008, 10:34.

Comment

ideelt sett skulle de vært motsat ja, men var noe fysisk stål i veien så dette var enestemulighet.

Det svarte i seteryggen er noe stoff greier med svart finnich på ene sida som satt i mercen opprinnelig
      Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
      Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Da er første treff for merchen over. dette var emma i strømmen

Lyd vurderinga gikk litt bedre en forventet og fikk "mangler" på det jeg viste grunnet liten tid til å få den ferdig

monteringsdelen gikk også som forventet. fikk en del trekk for lite sikring av anlegg og dette viste jeg også om. så alt i alt et bra treff.

de importørene og instalatørene som var der var veldig positive og begjelplige og all takk for det=)

Comment

Da har forsvaret tatt meg inn så skjer lite om dagen, har gått til innkjøp av MB Quart premium serien til å bytte ut med plannet høytalerne bak og dette regner jeg med skjer på neste perm.

Comment

Har du noen bilder av bagasjerom?

Comment

desværre. ikke her har mulig noe hjemme

Comment

Working...
              X