kul bassport! om du tetter porten i ei bandpasskasse har ikke lufta noen vei å kome ut, og elementet vil overarbeide seg veldig kjapt...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-
da har jeg fått begynt å lage kasse
det som har sjedd
- kappa til alle plater
- frest hul til basserne
så da gjenstår bare monteringa av kassa
om jeg får lånt kabel av søstra mi til mobilen skal jeg se om det kommer noen bilder i kveldVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by neptyr View Postog du må runde av portene mer, ellers blir det nok kjapt blåselyder.-89 mercedes 230 turbo(sommer)
-98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
-95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
-91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostOm du tetter porten i en båndpasskasse så blir det som å montere elementet i en boks... sier seg vel sjøl?
og du må runde av portene mer, ellers blir det nok kjapt blåselyder.
men må gjøre noe med porten, for det er andre gangen røret faller ned i kassaVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
hei folkens
det sjer noe denne helga også.
driver på å flytter spilleren min fra toppen på midtkonsollen til nederst bak girstanga
skal da sette voltmerter og vakummeteret mitt der spilleren satt før, og det kan hende jeg setter inn ampermeter der ogsåVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Posthei folkens
det sjer noe denne helga også.
driver på å flytter spilleren min fra toppen på midtkonsollen til nederst bak girstanga
skal da sette voltmerter og vakummeteret mitt der spilleren satt før, og det kan hende jeg setter inn ampermeter der ogsåMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostHvorfor det?
og de instrumentene gir fra seg mindre lys, og de satt i a-stolpen og blokerte sikt.
derrfor flyttingen av begge
Originally posted by duality View PostTenkte det samme selv, hvorfor ikke sette voltmeter og de andre greiene, nede ved girspaken? blir kanskje litt vansklig og nå spillern om den er der..Last edited by simso; 08-02-2009, 01:55.VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
Comment