Legg gjerne ut noen flere bilder av bilen din, har en gammal 460 selv, morro å se hva andre har fått til med den!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-
Originally posted by veegard View PostLegg gjerne ut noen flere bilder av bilen din, har en gammal 460 selv, morro å se hva andre har fått til med den!VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by golf22 View Posthorfor ikke prøve med litt lys sotfilm på diplayet på spillern?hvis man kan få det fint.da hadde det ikke blitt så skarpt lys
ble ingen bilder i kveld, jeg prøvde å ta noen men ble dårlige på grund av at det var mørktVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
-
-
Om du er int. i noen deler til bilen din så tror jeg at jeg sender bilen min til de evige jaktmarker snart.. Mye nytt på den!98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
-
Originally posted by veegard View PostOm du er int. i noen deler til bilen din så tror jeg at jeg sender bilen min til de evige jaktmarker snart.. Mye nytt på den!VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
hei.
nå tror jeg har fått fjerna mye av skranglelyden jeg har, tok av dør panelet i deg, og der fant jeg en håndfull plastik flak, kan ligne noe orginal demping
disse flakene lå bare løst inne i døra, jeg vet ikke hvor disse stammer fraVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
Comment