Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjsekt Astra: Oppgadering av subwoofere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt bilder:
    Da var alt nesten alle ledninger fjerna igjenn...

7051 og 8501 den blir tung på baksettet tror jeg :/

Da var et par sikringer satt litt nermere batteriet enn før, kansje disse får litt mere posetive komentarer...

Får satt inn 8501 i morgen og koblet resten av ledningene til Alpinespilleren sammt impinten..
    Så får vel ta noen bilder til da...
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

• Jaja, da var det ene elementet blåst...

Comment

• Håper dere ikke bli lei av alle bildene, får her er et par til

NÅ vil jeg ikke ha mere 50m2 i bilen

Alt endelig på plass igjenn...
        Høyre element fungerer dårlig etter en uheldig episode ved Tista senteret i Halden på lørdag

Siden jeg nå må ha et nytt element, så nedgraderer jeg meg ned til 12"ere får å få litt bedre lyd siden kassa er alt får liten får 15"ere...
        Så nå skal jeg prøve meg på et par Orion hcca 12.2

Comment

• Flott med bilder!

Er det 600A sikring som er anbefalt for den ampen? Å gå ned i sub-størrelseå vel være nederlag?! Bygg større kasse.
          R-Design

Comment

• Originally posted by Buoyen View Post
            Flott med bilder!

Er det 600A sikring som er anbefalt for den ampen? Å gå ned i sub-størrelseå vel være nederlag?! Bygg større kasse.
            Trenger ikke å være et nederlag å gå ned i str. på subene...?

Tror nok ikke det blir noe dårligere lyd med Orion HCCA.. De er sinnsyke!

http://www.orioncaraudio.com/Product...?ProductID=512
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

Comment

• Originally posted by Buoyen View Post
              Flott med bilder!

Det er 2x250A som er anbefalt, men dem hadde bare 300A på dynaBel når jeg var der...
              Om det blir noe nederlag å gå ned i størrelse vil tiden vise, men kassa er så stor som den kan få blitt vis jeg ikke formstøpper hele bagasjeni glassfiber...

Når jeg så denne videoen på youtub var valget av ny sub tatt!

Comment

• Mangla visst et smilefjes eller 3.

Men hva er målene på kassen din?
                R-Design

Comment

• HxBxD på kassa er 95x55x42 utvendig i 22mm MDF...
                  Mener å huske det er 155l innvendig uten å tenke på port og elementet...

Comment

• Skal du ha 2 stk Orion og? Kassen er sikkert stor nok for en

Nei, kanskje det blir bra med 2 i den kassen. Men mer portareal vil jeg tro er velkomment nå da
                    Last edited by Buoyen; 22-06-2008, 19:55.
                    R-Design

Comment

• Kassa er nok fin får 2x Onion 12", håper jeg.... Har ikke sett på hva dem anbefaler av volum til de 12"erne..
                      Om jeg lagger større port på kassa har jeg ikke tenkt på enda, men 2elementer skal jeg uansett ha i bilen om det er 12 eller 15"
                      Med den vandringen de elementene har så tror jeg det trykker gått nok med 12"...

Men kan fint si at jeg spiller mye klarere og dypere bass nå med en 15" i 4ohm og en som "slave", enn når jeg hadde 2x 15" i 2ohm... Men får ikke spillt like høyt sefølgelig...

Comment

• Tja, eetter som orion steg i pris fra 309 dollar til 599dollar på en dag få ble det en DY9815 til...

Noen forslag til hva man kan gjøre med det gamle elementet?
                        Kansje en blomste kasse til mor, vis den ikke blir litt for tung da

Comment

• HVA er det jeg ser i speilet!, er det virkelig missiler?!

Comment

• http://no.wikipedia.org/wiki/Missil
                            www.eirikaspaas.com

Comment

• Å faen, sånn dem ser ut ja...

Var bare litt nervøs får det var et par stål klomper som altid følgte etter meg uansett hvor jeg kjører...

Comment

• Kjap spørsmål. er det ikke stålrygg på Opel?
                                Som en liten gyllen regel (for meg i allefall), så bør man aldri skru en forsterker rett inn i står, det kan skape støy på anlegget.
                                Lag kanskje en treplate, trekkk den og ha den mellom seterygg og forsterker.
                                MSN: smack_me@hotmail.com
                                IRC: #bimmers.no @ quakenet

Comment

Working...
                                X