Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjsekt Astra: Oppgadering av subwoofere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg bruker en Clarion DXZ778RUSB, meget fornøyd lydmessig, kanskje litt inviklet menyer men til prisen var det ingenting og klage over, Har Usb kabel som du kan trekke nesten din du vil for og skjule den, 3 veis deling tidskompensering osv osv

http://www.clarion.com/no/no/product...366771574.html

Comment

Jeg fikk kjøpt meg en splitter ny Kenwood KVT-729DVD‏ i dag til 5000,-

Så da var spilleren i boks, er ikke sikkert den er så extremt bra, Men til den prisen så er den sikker bra nok..
      Men det blir morsomt å prøve en spiller med litt større skjerm. Motorisert og touch screen

Har altid likt Kenwood og kommer altid sikkert til å forsette med det :P
      Last edited by OpelPower; 29-04-2008, 23:22. Reason: Skrive leif
      Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

Jeg ville heller brukt de 5000,- på en forsterker til frontsett, og heller bare brukt den spilleren du hadde i første omgang, og kanskje oppgradert den senere.. Men siden du allerede har kjøpt inn spiller, så er det vel ikke så mye å gjøre med nå..

Får langt bedre lyd av en ekstern forsterker til frontsettet uansett hvor god forsterkeren i spilleren er.. det er hvertfall min erfaring, og sikkert mange andre sin også.. Men som sagt, for sent nå
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

Comment

Sefølgelig vil jeg ALDRI sammen lingne en Head-Unit mot en forsterker til 2-3000,- DET er stor forsjell på det...

Den største grunnen til at jeg ikke kjøper forsterker til frontsett er vel at det er et helvete å få på dør-trekk uten å ødelege det...

Husker sist gang jeg måtte fikse en lednig som hadde løsna, brukte en dag på å få fiksa en jalla løning får at dørtrekket skal sitte riktig på.... 7 av 10 klipps er knekkt får å si det på en enkel måtte... Er redd jeg må kjøpe nytt dør trekk vis jeg tar det av igjenn

Den spilleren jeg har kjøpt nå har sikker ikke likke god forsterker som jeg har per i dag, får å ha sakt det... Er vel bare på grunn av at jeg har lyst på ny spiller :P

Får se om det kommer et godt tilbud på en god 4 cannals forsterker fra dynabel etter at feriepengene kommer inn, Så får jeg gjøre et kjøp da, har blitt litt my i det siste :P

Comment

Originally posted by OpelPower View Post
            Jeg fikk kjøpt meg en splitter ny Kenwood KVT-729DVD‏ i dag til 5000,-

Så da var spilleren i boks, er ikke sikkert den er så extremt bra, Men til den prisen så er den sikker bra nok..
            Men det blir morsomt å prøve en spiller med litt større skjerm. Motorisert og touch screen

Har altid likt Kenwood og kommer altid sikkert til å forsette med det :P
            jeg kjøpte min Kenwood KVT-729DVD‏ med en gang den kom å da kostet den 9000 så du har fått mye spiller for den prisen
            Passat 3B 1999 mod
            Kenwood, focal, pioneer, hertz

Comment

Skal hente spilleren i morgen tilig, så bli spendene å se.....

Nå mangler jeg vel bare å få tak i en dynamo og en forsterker til, så skal jeg nok få rista i stykker bilen

Håper jeg får sniki meg en tur unna jobben på fredag of få skrudut en dynamo på høggern... Fra min 55 til en god 105amps blir vel bra?

Comment

Jeg sier bare

Comment

fin den spilleren ja;P
                  // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                  //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

Jeg må si jeg synnes at høytalerne mine spiller mye bedre nå...

Så er fornøyd med den... Men ble i overkant mye kabler.... :/

Comment

Har et par spørsmål til dere som har litt erfaring...

Den enne bakhøytaleren som står ca 10-20cm fra forstrekeren reagerer på turtalet på motoren... Kommer en litten suse lyd, som en veldig litten ferrari.... Dette kom etter jeg satt in forsterkeren, batteriet og basskasa inn... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Dette bryr jeg meg ikke så mye om, men trenger ikke å vere der..

Så det viktigste:
                      Etter at jeg satt inn den nye Head-unitsen så står bassern og "popper" på lavt nivå, detter er 100% irriterende.. Og det ødelegger sangen osv.. Bassern spiller som normalt men det kommer en rar "poppe" lyd ca vert 2-5sekund.. Uansett hvor høyt jeg spiller så er den poppel lyden likke høy...

Jeg har kobla remoten på Power-Connection...

Comment

"Ferrarilyden" skyldes helt sikkert dårlig jording!
                        Er det bare den ene høyttaleren som lager suselyd?
                        Last edited by mrj; 03-05-2008, 14:13.

Comment

Kun venste bakhøytaller.... Tror ikke jordingen som er problemmet, forsterkeren er til basserne ikke til høytallern... Høytaleren er koble til head-units så den ble ikke rørt når lyden oppsto..
                          Last edited by OpelPower; 03-05-2008, 14:32.

Comment

Noen som har noe erfaring med Kenwood KVT-729DVD‏?

Når jeg skal spille av filmer så er bare skjermen blå, får ikke noe bilde.. Det kommer lyd fra filmen men ikke bilde.. Jeg har lest manualen flere ganger så jeg klarer å bytte bilde fra video til dvd osv, sammt innstilinger..

Har dere noe forslag?

Comment

har du jordet håndbrekks kabelen??

det er en grønn kabel hvis jeg ikke husker helt feil..
                              den står det handbrake på,den skal settes rett i karroseri

Comment

den kan settes rett i karosseri

for å ha det lovlig skal den på håndbrekket så du kun får sett når brekket er oppe. hvis du vil se når du har bilen i gang og ikke brekker på kobler du den til en jording i bilen
                                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Working...
                                X