jo.. andre forsterkere
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Re-loud Panda
Collapse
X
-
Originally posted by Techpoint View PostFordi i Street klassen så kan man han maks 14 volt.
Han bruker vel allerede 4 stk 5000w amper, og skal sikkert over til 4 stk 7000w rms amper, og det blir neppe Dynabel for å si det mildt.Originally posted by Techpoint View PostFyren er Atomic frelst, hva får deg til å tro at han skulle velge noe annet lissom ? er jo bare å følge med i tråden detOriginally posted by OpelPower View PostJa, men han prøver sikkert noe annet også vis det gir bedre ytelse....
Har følgt med fra 28 april i år jeg, vet hva han liker....
Ja, det blir nok i HVERTFALL IKKE Focus.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment
-
Originally posted by yosh_jt View PostJa, det blir nok i HVERTFALL IKKE Focus.
Og det å gå fra 4x 5kw til 4x 7kw gir ikke 8kw mer effekt da batteriene begrenser effekten veldig. Men at det vil øke er det vel ingen tvil omJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
-
HAHA det spiller jo ingen rolle om det kommer fra samme fabrikk eller ikke. det er kvalitets sikringen som hvert enkelt firma har for sine produkter som teller. First Price på Kiwi kommer sikkert fra samme fabrikk som mange andre merkevarer, men det er virkelig ikke samme kvalitet på det.
U SEE!?
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostEvt så er det samma faen hva han bruker siden alle tre kommer fra samme fabrikk
Og det å gå fra 4x 5kw til 4x 7kw gir ikke 8kw mer effekt da batteriene begrenser effekten veldig. Men at det vil øke er det vel ingen tvil om
Men skal jeg tippe på hvor mye jeg kommer til å øke med nye forsterkere, så tipper jeg 0.5 db...Alt over det tar jeg som et pluss...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Noen snikbilder av de andre bilene vi holder på med...
Tjukken poserer !
Grå pandan...
TERRA`N
Litt OT, men det får gå for i dag...TEAM RE-LOUD
Comment
-
Enda flere Re-Loud biler? :O
Enda en PANDA??? hvilken klasse skal denne i da om det er lov å spørre?
Regner med at Terraen skal få noe heftige saker i seg?
Comment
-
Originally posted by chin View PostFet tråd. Leste nettopp igjennom hele saken, og damn.. du kjører steinhardt! Lykke til videre i sesongen 08.TEAM RE-LOUD
Comment
Comment