Originally posted by xcetera
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Re-loud Panda
Collapse
X
-
nei det var det da.... men på kvinnfolk vil jeg si at utseende teller masse. om man ikke liker utsiden blir man jo som regel aldri kjent med innsiden.
Men tenkte igrunn på basskasse.
Comment
-
TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
det er jo helt sykt å se på. 159.2 er jo villt høyt i en street bil.... kan ikke huske å ha sett noen andre som spiller i nærheten en gang.
Men som tor steinar sa... snart 160 da!?
Comment
-
orker egentlig ikke å lete.... men hvor høyt spiller nummer 1 i verden i denne klassen da?
Comment
-
161,2dB og han som har den rekorden er ganske vill, så at han kommer til å øke utover året er det ingen tvil om.
Har vel hatt verdensrekorder i flere street klasser..
http://www.termpro.com/asp/competito...on=2008&Page=5
Comment
-
Som Nilsærn her skriver, så er Peter vill... han er rett å slett en gærning..
Å Jeg anser han for å være en av de 2-3 desidert beste street dbdraggerne i verden...
Men det er akuratt derfor jeg legger meg i samme klasse som Peter.. For å måle "krefter" mot kanskje den desidert beste i verden i street...
Å det skal bli spennende å se hvor mye nærmere jeg kommer, da jeg får det nye utstyret mitt... som da er litt mere tilsvarende det Peter kjører med pr dags dato..
Peter bruker i dag 28 kw (teoretisk) og 2 stk 15"...
Jeg bruker "kun 20 kw" (teoretisk) og 2 stk 12"...
Så med nytt utstyr og litt jobb i bilen vil jeg nok kneppe ned litt på forspranget hans...
Heldigvis er det lenge til Wf...TEAM RE-LOUD
Comment
-
Jo mere effekt, desto høyere score...
Å de wooferene jeg bruker tåler 25.000 watt i en kort periode, som et burp i dbdrag...
Ja, de målingene er ganske perverse...
Men målet og håpet er at målingene skal bli enda mere perverse etterhvert.TEAM RE-LOUD
Comment
-
Originally posted by simso View Posthvorfor kjører du ikke på med mere effekt da subbene tåler det da?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment