Originally posted by suicide
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Re-loud Panda
Collapse
X
-
Originally posted by re-load View PostGjør du noen av de tingene som jeg pm`a deg om, kommer du til å øke bra...
Kommer du ingen vei, så ta kontakt...
Da får "vi" finna på en løsning så du spiller litt høyere...
Den subben du rekoner: er det flere produsenter som kan skimte med slike bilder etter hardt bruk? eller er atomic the one way to go? har nemlig blitt tipset om et annet merke som vistnok skal ha spillt mye høyere en atomic, men aner ikke hva hold det er i de uttalelsene...
Er ikke greit når man har lyst til å kjøpe nytt, men alle skriker i hver sin retning. men de bildene av den atomicen ga i allefall en pluss i boken hos meg
Comment
-
Originally posted by xcetera View PostSkal gjøre så godt jeg kan med å gjennomføre de tipsene jeg fikk. får håpe det holder til å øke på Rudskogen da.
Den subben du rekoner: er det flere produsenter som kan skimte med slike bilder etter hardt bruk? eller er atomic the one way to go? har nemlig blitt tipset om et annet merke som vistnok skal ha spillt mye høyere en atomic, men aner ikke hva hold det er i de uttalelsene...
Er ikke greit når man har lyst til å kjøpe nytt, men alle skriker i hver sin retning. men de bildene av den atomicen ga i allefall en pluss i boken hos meg
Ja, gjør du de tingene så øker du garantert noen db på Rudskogen
Hehe, den wooferen ja...
Det er ikke mange produsentene, eller merkene som kan vise til så "overdima" spoler iallefall
Hvis en ser på de høyeste scorene i verden, uansett klasser så er det noen merker som skiller seg ut...Som f.eks Atomic , DD , Gz , T3 ,Shocker ,Re , Cactus sound..(det er flere merker også som spiller høyt, men dette er nok "eliten" ).....Alle de merkene der har "vinner utstyr" med rett mann som bygger i rett bil.....
Hvis du tar en woofer å erstatter den med en annen woofer.(en annen serie, et annet merke osv) Så er det noen punkter som bør følges FØR folk går ut med at det ene eller det andre merket spiller høyere eller lavere enn det andre...
Det første er å bygge kasse og tune inn til hver enkel woofer.....
Det andre er å bruke samme impedansen på wooferene...
Det tredje er å måle at wooferene har tilnærmet lik effekt under burp...
Osv. osv osv...
Så den utalelsen du har hørt, den hadde jeg tatt med ei klype salt eller 10 gitt...Last edited by re-load; 26-06-2008, 10:35.TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
ta gjerne bilder osv når du skrur ned igjen og fester denAudi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment
-
ta da jeg ting med en klype salt her etter
Comment
-
-
-
Originally posted by Din Bilstereo View PostNå synes jeg du skal skru ned litt, rister snart i stua mi når du burper.
Du vet hva jeg mener
Jaja, får gjøre det da...
NOT...heheTEAM RE-LOUD
Comment
-
Noen bilder fra Gatebil på Våler 2008.
En fæl gjeng assa...Skumle som vi er.................................
Hehe, lurer på hvor mye jeg tapte på dette...
Det som ikke synes på bildet her, er at luka også har sprukket... på begge sider av låsemekanismen...
men men, shit happens...TEAM RE-LOUD
Comment
-
å fy så kjekk kar det sto i bakgrunden på det ene bildet der a gitt... HAHA meg jo :P
Comment
-
Originally posted by xcetera View Postå fy så kjekk kar det sto i bakgrunden på det ene bildet der a gitt... HAHA meg jo :P
Last edited by re-load; 29-06-2008, 14:42.TEAM RE-LOUD
Comment
-
HAHA
updates er en fin ting... eller sover dere borti odalen om dagen?
Comment
-
Originally posted by xcetera View PostHAHA
updates er en fin ting... eller sover dere borti odalen om dagen?
Det jobbes i flere biler..
Men det skjer lite i Panda`n min om dagen...TEAM RE-LOUD
Comment
Comment