Announcement

Collapse
No announcement yet.

En liten oppgradering - Golf IV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tror heller jeg velger ett bra gel batteri, enn å knote det til med to middels syrebatterier

Så får jeg heller strekke en ny strømkabel. Har jo en fra før som jeg kan bruke som "trekkefjær"

Comment

Da er planen å skifte ut litt utstyr.

Jeg vurderer fortsatt å kjøre en 6 kanaler fra dynabel: dynaBel BF0756 men det er ikke lett å finne noen som har testet den

Alternativet er å kjøpe en soundstream forsterker til å drive subben som feks. Soundstream xta 880.2.

"Problemet" da er vel at med de to soundstream forsterkerne må jeg vel også investere i et nytt batteri?

Ny spiller står også høyt på ønskelista til oppgraderingsmonsteret. Noen erfaringer med denne?: http://www.mamut.net/dynabel/subdet696.htm

Comment

Jeg har montert BF0756 i flere biler, og har god erfaring med disse. Litt lite power til subber, men klarer greit og dra en 12" som ikke krever så veldig mye effekt, eller to "lettdrevne" 10".
        Jon Ola, team dynabel
        78 mod golf1 db-bil
        92 mod golf3 bruks bil

Comment

Originally posted by dynabelgolfen View Post
          Jeg har montert BF0756 i flere biler, og har god erfaring med disse. Litt lite power til subber, men klarer greit og dra en 12" som ikke krever så veldig mye effekt, eller to "lettdrevne" 10".
          Takk for tilbakemelding! Tror du den vil fungere fint sammen med resten av utstyret jeg har?

Comment

Hvis det er en seas 12" sub du har, så skal d gå greit. Du kommer nok ikke til og få noe voldsomt med trykk, men d funker.
            Jon Ola, team dynabel
            78 mod golf1 db-bil
            92 mod golf3 bruks bil

Comment

Working...
            X