Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiff's lille lydprosjekt. Nissan Primera

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Your Auto Trim Store har krokodilleskinn, strutseskinn, alligatorskinn, til og med dinosaurskinn! Fuskevinyl selvsagt, men utvalget er ganske stort. Carbonfibervinyl, vanlig vinyl, "taktrekk-stoff" og mye mer har de også, pluss at man kan få kjøpt ark med samples

Comment

100mm?? snodig, det er jo akkurat like høyt som en dobbel-DIN spiller det

Comment

Stereobiten lover godt den,ser bra ut Men må også kommentere bilen. Var jævlig kul denne. Husker fra da jeg var ung gikk det en gammlere utgave av en Primera,å da snakka vi om stcc styling osv :P De har ikke blitt mindre rå med årene vertfall!

Comment

likte dette bygget stilrent å helt ok

blir det varmt i rommet til ampene eller?
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

Comment

takker, har forandra seg litt siden første post da. Mest i fronten, den ser slik ut nå:
            http://i2.photobucket.com/albums/y41...t/IMG_4640.jpg

men måtte røske ut alcanteraen og, det såg ikke ut etter et halvt år med normalt bruk :P så det blir nok å få tak i noe stoff som matcher resten av bagasjen så jeg får trekkt om kassen.
            http://i2.photobucket.com/albums/y41...n/DSC00278.jpg

Kanskje blir det ny kasse og elementer og, vi får se hvordan det låter med ny spiller og nytt frontsett.
            Blir Kenwood DNX-8220BT og så vurderer jeg noen focal høytallere, får se hva som dukker opp på brutkmarkedet

Har ikke merka noe trøbbel med forsterkerene, kjørte hele sommeren uten noe antydning til overoppheting

Comment

Rent og pent det der Ser ut som du har plass til 4 stk 10" på den rekken der Focal burde du absolute prøve.Tror ikke du bli skuffet om du kjøper focal.

Comment

jass, skulle jeg nå få lyst til å bygge noe slikt noe så er det nokk plass, hehe. Men tenker på noe annet på den fronten, en eller to 12". 10'erene fungerte greit når de sto i sunnyen, men primeraen har noe mere volum som skal fylles

Det vart til at jeg fant meg noen Focal 165krx2 her på forumet ikke langt fra meg, så i går kveld/natt vart de henta, gleder meg til å montere idag. De er noen beist

Comment

Gratulere med gode høytalere

Comment

Rota deg inn er også ja ; ) Stereoen kan en ikke klage på ivertfall

Comment

Hehe, ja har nok det

Støpt diskanthus idag, første gang det og men det gikk nå greit på et vis, bomma på vinklinga på ene diskanten så den blir vel gjort om igjen når jeg har fri igjen.

Diskanten er 2" i diameter så på jakt etter no i den diametern fant jeg en slik en pvc bend.kjekt Kutta litt med dremel så den vart noe mindre

la på stoff og dynka i polyester, og etter masse pussing vart det ikke så værst.

Comment

Dette blir jo utrolig snasent da!

Grattis med ny spiller
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Speilhusene ble kjempebra ja

Comment

takker, gleder meg som en unge å på julaften, blir vel å bruke hele frien min på å fikle med spillern, hehe

fornøyd med diskanthusene ja, vertfall sånn finish-messig synd ideen min med å vinkle de ulikt slo feil, så jeg får vel rette opp i den og.

Comment

Comment

hvordan er lyden i frontsettet`?
                                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Working...
                                X