Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiff's lille lydprosjekt. Nissan Primera

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fantastisk hehe

Comment

det er bra. skal selv ha 165 KRX3 i golfen
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

du blir sikkert fornøyd, kunne tenkt meg de selv faktisk bytte? :P hehehe

Comment

hehe tror ikke det
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

ny pakke kom i dag

Comment

da var den inne da. noen bilder fra dagens lille økt.

før:

etter:

litt sånn innimellom:

Comment

Ble da ikke så ille det der

Comment

Så meget bra ut
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

takker.

er passe fornøyd selv, eneste som plager meg den sorte ramma rundt selve spillern, tok den av nå istad og synes selv det ser mye bedre ut, så regner med jeg kjører med den sånn

skal flytte nødblinken og, regner med jeg flytter den nedover, limer fast den originale braketten under klimaanlegget, slik:

Comment

Hvis du har noen spørsmål om Primera, og hvordan du bytter det, og fikser datt, er det bare å spørre. Kjøpte meg en primera som repobjekt for 1 år siden, og skrudde meg ihjel på den bilen. Solgte den for 20 lapper mer enn jeg kjøpte den for etter reparasjonene. Så kan en del om primera nå

Bare å spørre om du lurer på noe noen gang
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

kan nå likegodt spørre deg om en ting da. Selv om jeg har rimelig grei peiling selv.
                        Men ikke på dette her, vet du om det er trygt å borre i bakveggen i det lille rommet under varmeapparatet? Må få igjennom ledningene til nødblink på et vis.... Litt kjipt om det er noe bak der. hehe

Comment

nødblink på plass...

tror jeg må lage et nytt deksel rundt spillern så det ser litt mere originalt ut.

Comment

Working...
                          X