her går jo det framover- likte dørsidene dine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Dette er subbene jeg skal bruke. Håper å få råd til dem i sommer
http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=733
EDIT : Kan vel tilføye at planen er 2stk. I STOR bassrefleks kasse. Planene for bagasjeromme er allerede mange. Merker at det kan være smart å gjøre ferdig en å en ting,for kommer stadig på nye ting til bagasjenLast edited by Jobbe88; 01-04-2009, 21:48.
Comment
-
Har ikke skjedd så stor mye i det siste , fått EU godkjennt bilen , å planlagt en del. Skal ikke oppdatere igjen før jeg har noe litt mer intresangt å komme med , men kan røpe litt da. Blir omplasering av diskanter på neste oppdatering. Fåreløbig har jeg ikke stor mer å komme med enn dette :P
som dere ser på armlene , er ikke fargen så veldig pen. Stemmer liksom ikke med noe av interiøret ellers heller ,sååå
Folket skjønner vel hva som er planen for denne sikkert
Til slutt , om noen her har lysst på a-stolper til 740/940 , er jeg intresert i orginale da jeg ikke har bruk for dem jeg har støpt om. De huser Hertz HT 25 (som ikke følger med) men det er sikkert lett og modde om for noen andre også.
Comment
-
Da har det skjedd noe smått igjenn. Fått av det gamle stygge skinnet av midkonsoll lokket. Dette var ett helvette , spesielt siden det var et ca 5mm lag med noe myk skumgummi lignende greier under skinnet som da helst ikke skulle løsne.
Slik ble den med litt penere skinn på
Ble litt penere? Skal montere det i morgen,men var litt brutal da jeg demonterte det,så må prøve å smelte sammen noe plastikk greier som fikk litt hard medfart.
Comment
-
Har også begynnt å bygge pods til diskantene. Ville flytte de fra A-stolpene til speil husa fordi det kan bli vel så pent,og jeg slipper da unna med kun en høytalerkabel inn til hver dør.
Hvis noen lurer er det en dassrull jeg har brukt til å lage en "tunnel" som diskantene monteres neddi når pods'ene er ferdig. Det er enkelt å lage , bare ta en dassrull , klipp den opp på langs. Klipp den av på tvers i ønsket lengde, legg den stramt rundt diskanten , og dra en runde teip rundt.
Her er ihvertfall litt bilder.
Comment
Comment