Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takker Får håpe jeg får patenten på å feste dørtrekkene til å funke nå så. For de ble TUNGE :P

Comment

• Det der ble meget bra du! Trekking av sånt stoff er ikke det enkleste, men det der ble jævli bra. Hvor mye ekstra vekt blir det på dørene? tror mine ble 15 kilo tyngre, så det trengs litt ekstra forsterkinger ja
      Mvh Werner Harstad

Comment

• Originally posted by berniebp87 View Post
        Det der ble meget bra du! Trekking av sånt stoff er ikke det enkleste, men det der ble jævli bra. Hvor mye ekstra vekt blir det på dørene? tror mine ble 15 kilo tyngre, så det trengs litt ekstra forsterkinger ja
        Takk du Vet ikke hvor mye ekstra vekt det ble egentli,men om jeg skulle tippe.. hmm , vertfall 6-7kg.

Polyester på hele baksiden av trekket , stålringer til elementene , og MYE støpeplast å mye sparkel Hadde egentlig vært artig å vite vekta på de kansje?

Skal se om jeg ikke finner noe jeg kan veie de med Og orginale har jeg også på lur , kjennes ut som de veier maks 1kg xD

Comment

• Den derre guffen du har brukt rundt do-rullene... Det er støpeplast ikke sant? Og det er blanding av?
          Tar du mine dørtrekk i samme slengen. Ser ut som du klarer dette MEGET BRA.

Bol
          No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• Her var det mye som lignet på mine planer for våren.. Tror nesten jeg må gjøre noen små endringer for at det ikke skal bli alt for likt. Ellers ser det du har gjort veldig bra ut!
            Olav L.
            Volvo 740 GLT -90

Comment

• Originally posted by Bassoflove View Post
              Den derre guffen du har brukt rundt do-rullene... Det er støpeplast ikke sant? Og det er blanding av?
              Tar du mine dørtrekk i samme slengen. Ser ut som du klarer dette MEGET BRA.

Bol
              Stemmer det ja. Det er fyll stoff fra installbay, men istenden for å blande det med herderen og plasten som man egentlig skal , har jeg brukt polyester. Spurte de på IB om dette , å det gikk fint det. Ble litt mere pussing , men det gjør ikke noe.

Kan godt ta på meg dørtrekka dine jeg , 0 stress

Comment

• Originally posted by olav View Post
                Her var det mye som lignet på mine planer for våren.. Tror nesten jeg må gjøre noen små endringer for at det ikke skal bli alt for likt. Ellers ser det du har gjort veldig bra ut!
                Takker for det Det har jo ikke noe å si om din instalasjon blir noe lik min? Bagasjene våre blir UANSETT vidt forskjellige

Comment

• Fått på litt mer sparkel på speilhusene. Siste finnish før trekking imårra.

Comment

• Da har jeg kommet fram til at dette arbeidstempoet er alt for dårlig , både for stereoen sin del , og for de som venter på bilder.

Derfor har jeg satt meg en deadline , og er jeg ikke kommet til målet da , så får ei veninne ansvar for å bruke meg som punchingbag , og forum leserne får såklart skjelle meg ut å knekke meg verbalt :P

Målet er at dørtrekkene skal være 100%klar til å trekkes. Festeanordninger skal såklart være klart , å dørene skal være prøvemontert.

Diskanthusene skal også være ferdige. Kan røpe at venstre diskanthus er ferdig (iallefall om jeg ikke får ett nytt anfall å gjør om ennda mer)

Kan legge ut ett par bilder av det ferdige diskanthuset , så det ikke blir bare skriverier her.

PS : Dørtrekka SKAL være klare iløpet av Mars måned.

Comment

• For de som måtte lure , er Hertz HT25 som er montert i pod'n

Comment

• stilig.. mye artige løsninger, nå fikk jeg lyst til å begynne å modifisere dørtrekkene og A stolpene på volvon min
                        volvo 740 med pioneer avic-x1r dvd spiller,prosonic capabat 5 farad kondensator med intigrert 22 ah bateri, ny 100A dynamo, bigg 3, 50mm2 kabler dynabel forsterker på 2500 RMS 2x 15" kicker L5, stinger batteri

Comment

• Originally posted by granada_marius View Post
                          stilig.. mye artige løsninger, nå fikk jeg lyst til å begynne å modifisere dørtrekkene og A stolpene på volvon min
                          Er bare å begynne det vettu

Comment

• Er allerede litt redd for at jeg har tatt meg vann over hodet. For nå har temperaturen sunket under 0 igjen. Da er det kjedelig å jobbe i en garasje uten isolasjon å uten varme.. Men , får prøve uansett

Comment

• En liten update , blir vel stille her nå før jeg har noe mere å vise. Bildene forklarer vel det meste

Køståm distrubisjonsblokk for + og - xD

Comment

• Hvis noen klør seg i hodet å ikke skjønner hvor kablene skal inn er det en enkel forklaring på dette. Er ikke ferdig ennda.

Foresten! Lurer på hvordan jeg skal isolere disse klumpene mine. Noen tips?

Comment

Working...
                                X