Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vel siden du allerede er helt custom med dem til nå så hvorfor ikke gå hele veien, eneten få tak i noen store plexiblokker og frese ut deksler/holdere eller lage noen i støp plast
    Hugo
    WWW.HUGOH.NO
    Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
    Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Den tanken din om store plekiblokker liker jeg veeldig godt!! Men må passe på budsjettet litt også , hehe. Vet ikke hva sånt koster men.

Har også tenkt på om det kansje kan være en mulighet å lakkere de med klarlakk (les:MANGE strøk)

Det er vel mye kjappere , å ser vel sikkert ganske bra ut.

Kansje det også er mulig å dyppe de i polyester? Etter noen bad i poluyester vil jeg tro de er rimelig isolerte

Comment

• Helt klart, vil du ha et racer tips, til polyester spørr kenneth B når han var på tynset og when he was a boy så hadde han en polyesterdeksel av en rf forsterker så kansje han kan gi deg et genialt tips på hvordan gjøre noe kult med polyesteren og de der
        Hugo
        WWW.HUGOH.NO

Comment

• Jeg skal høre med han neste gang jeg "snakker" med han

EDIT : Bare kom med tips om noen har noe på lager.

Eneste kravet er at det ikke skal se ut som det er gjort på 10sekunder å koste 50øre
          Last edited by Jobbe88; 17-02-2010, 18:47.

Comment

• Kom på en mulig løsning , men vet ikke hvordan det vil funke i praksis.

Ide'en lyder så :P

Man tager f.eks leire (?) , så trykker man delen man vil deksle ned i leira (eller det valgte stoffet).
            Så maskerer man delen , tøper nedi en go dæsj polyester ,legger delen nedi.

Da vil man ha et deksel med bra passform når dette er ferdig herdet?

Comment

• høres ut som en løsning som burde funke, bare ikke polyesteren reagere eller løser opp leira, er en jævel mot mye rart inkl. smeltelim til tider den rakkern...
              Hugo
              WWW.HUGOH.NO

Comment

• Isåfall må jeg legge plastfolie over leira også , kansje det bør gjøres uansett :P Heheh.

Jaja , da tror jeg at det blir løsningen jeg prøver først. Aner ikke hvor jeg skal få tak i leire men , kansje bare ta inn litt snø å lage form i xD hehe

Comment

• Siden det er så utrolig bra humor i familien må jeg bare skrive inn det heftigste tipset til deksler sålang.

"Hvorfor tar du ikke å henter litt snø , pakk det ned i en isboks , å trykk delen din nedi. Da har du jo form!" xD

Comment

• Ser ut som dette kan bli løsningen på isolering av blokkene mine :
                    http://www.pandurohobby.no/pan/IboxS...GET&AID=041091

Ellers , så kommer jeg til å gå på dørene denne uka. Avventer blokkene grunnet jeg venter på noen plater som jeg skal prøve å lage deksler av før jeg eventuelt må slå til med kunstneriske tiltak :P

Comment

• tror dette kan fungere bra jeg
                      Hugo
                      WWW.HUGOH.NO

Comment

• Har prøvd en litt annen variant nå. Ene blåkka ligger i ovnen med trolldeig rundt nå

Comment

• Da har dørtrekka fått ennda ett lag sparkel. Det ene trekket tviler jeg på får mere sparkel.

Det siste trekket vil vel få kansje ett eller to lag til. Er desverre 10 blå ut , så litt kjedlig å holde på. Derfor det går veldig sakte. Sparklinga foregikk foresten innenfor husets vegger , så mens jeg venter på at sparkelet skal tørke vil tiden gå med på å fjerne bevis siden hele huset stinker sparkel

Comment

• hehe bevis fjerning ja hehe genialt
                            Hugo
                            WWW.HUGOH.NO

Comment

• Originally posted by hugoh View Post
                              hehe bevis fjerning ja hehe genialt
                              Må til det vettu. Bor til morra mi grunnet skolegang å stramt budsjett så.

Kommer foresten lakksprøyte i hus iløpet av dagen. Så snart er det klart til trekking

Comment

• Merket såklart at jeg er tom for slipepapir. Da får jeg ikke gjort noe mer idag..

Men men , får se lyst på det. Har fått meg ennda en ekstrajobb nå , så da får jeg slappa av ett kvarter før jeg skal dit

Comment

Working...
                                X