Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Investerte i denne idag :

Så når kommer jeg til å prøve å trekke dørene selv. Går nok bra til slutt det får man tro. Vet ikke hvilket lim jeg skal bruke ennda men. Skal sammenligne litt priser å se. Har til nå brukt Casco kontaklim S9 Super. Funker bra det men litt lyst til å prøve IB sin også

Comment

• Blir bestilt fra IB ser jeg nå. Koster 100kr mer den jeg bruker + IB sitt lim er sikkert bedre.

Men noen som tør å tipse om hvor mye jeg trenger? Kjipt å bestille 1L om jeg må ha 1.5 f.eks

EDIT : kan vel nevne at det er 2 dørtrekk som skal trekkes xD
      Last edited by Jobbe88; 24-02-2010, 00:44.

Comment

• Originally posted by Jobbe88 View Post
        Har prøvd en litt annen variant nå. Ene blåkka ligger i ovnen med trolldeig rundt nå
        hehe, nå snakker vi cøstøm hvordan gikk det?

Jeg brukte nesten en liter med lim på ei 300liters kasse+ 2 a-stolper, så det bør vel holde

Comment

• Originally posted by Stianuno View Post
          hehe, nå snakker vi cøstøm hvordan gikk det?

Jeg brukte nesten en liter med lim på ei 300liters kasse+ 2 a-stolper, så det bør vel holde
          Det må være litt custom Har fått ei form av disse koblingsblokkene mine nå , men har ikke støpt deksler ennda. Kan gjøre dette imorgen hvis jeg får låne leiliheta til en kompis. Han har uansett ikke luktesans så det bør gå bra :P

Comment

• Da har jeg (forhåpentligvis) langt på de siste mengdene med sparkel. Har tegnet på en rød ring som skal vise den siste plassen hvor jeg ennda ikke har begynnt å sparkle. Rett å slett fordi jeg grua meg siden det var vanskelig å komme til osv.

Trekkinga blir vel heller ikke så enkel , men får håpe det går bra

Comment

• Splen , batteripol , og 10stk halvferdige festebraketter til dørtrekka. Bør vell holde me 5 slike på hver dør.

Comment

• Dette lover bra
                Hugo
                WWW.HUGOH.NO
                Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
                Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Originally posted by hugoh View Post
                  Dette lover bra
                  Får håpe det blir greit nok ja I forhold til din bil blir nok dette bare moped anlegg men , heheh.

Comment

• Originally posted by Jobbe88 View Post
                    Får håpe det blir greit nok ja I forhold til din bil blir nok dette bare moped anlegg men , heheh.
                    Moped og moped, synes det ser fresht ut jeg, og som om det kan bli mange gode timer med musikk i denne vogna også
                    Hugo
                    WWW.HUGOH.NO
                    Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
                    Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Originally posted by hugoh View Post
                      Moped og moped, synes det ser fresht ut jeg, og som om det kan bli mange gode timer med musikk i denne vogna også
                      Takk for det. Artig å få sånne kommentarer av folk med så syke bygg som du har

Comment

• Trodde aldri denne dagen skulle komme! Men nå er jeg fornøyd med pussinga. Med tanke på at de skal trekkes mener jeg det er bra nok pussa nå

Tidligere laga jeg et deksel som skal stå innenfor der man åpner døra , prøvemonterte dette idag.

Passer jo bra i orginalt dørtrekk

Bare synd jeg ikke brukte di riktige trekka når jeg testa :P Så her blir det litt forandring igjen, noe som egentli ikke er så dumt siden jeg ikke ble 100% fornøyd med avstanden mellom bokstavene.

Til slutt , bilde av dørene. Skal sveise braketter i dørblekket en dag jeg får tid , så blir det prøvemontering , trekking og montering

Comment

• Ser meget bra ut Jobbe.
                          Kunne ikke tatt på deg noen dørsider til Volvo 240 da? :P
                          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

• Originally posted by R-SportRF View Post
                            Ser meget bra ut Jobbe.
                            Kunne ikke tatt på deg noen dørsider til Volvo 240 da? :P
                            Jo.. Det kunne jeg nok.

Comment

• hvordan åpner du døra på denne bilen nå a?
                              VW Golf 4
                              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                              Simen Sormbråten

Comment

• Originally posted by simso View Post
                                hvordan åpner du døra på denne bilen nå a?
                                Akkurat på samme måte som før vel

Er meninga jeg skal sveise fast braketter å få festa trekkene til døra til uka , da kan jeg ta bilde av åpne mekanismen , men det er akkurat likedan som i Volvo 740 og 940. Bare litt modifisert lenger frem enn der man åpner døra.

Comment

Working...
                                X