Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jobbe88 View Post
    skal ha delefiltrene på innsida av innerblekket. nå er de inni døra , å er litt redd for å kjøre viduet helt ned , heheh
    Vel, jeg hadde delefiltrene til mitt første frontsett i fordørende - på innsiden av innerblekket,
    og det lønte seg ikke om vinteren - ble jo masse fukt som etterhvert førte til frost på dem.
    Så hvis du MÅ ha de der så ville jeg hvertfall festa de på innsiden av dørtrekket isteden,
    eller evt. på innsiden av innerblekket og helst inni noe som beskytter dem fra fukt.
    Det kan være vrient å få til bra, så jeg ville kanskje funnet et sted inni bilen...?
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

• Originally posted by TakeTheTime View Post
      Vel, jeg hadde delefiltrene til mitt første frontsett i fordørende - på innsiden av innerblekket,
      og det lønte seg ikke om vinteren - ble jo masse fukt som etterhvert førte til frost på dem.
      Så hvis du MÅ ha de der så ville jeg hvertfall festa de på innsiden av dørtrekket isteden,
      eller evt. på innsiden av innerblekket og helst inni noe som beskytter dem fra fukt.
      Det kan være vrient å få til bra, så jeg ville kanskje funnet et sted inni bilen...?
      Takk for tipset , det skal jeg ta med i vurderinga av ny plassering

Comment

• Går fryktelig sakte for tida , har regna (uten å overdrive såvidt jeg vet) konstant denne uken. Og jeg har ikke noe sted å stå under tak. Har stått i en vaskehall i noen minutter å bytta batteripoler :P Men synes ikke det er verdt en update , så venter til jeg har noe bedre å ta bilder av

Comment

Working...
        X