her har det nå vært stille en stund? ingen ting nytt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Sør verkstedtråd
Collapse
X
-
Originally posted by golfnos View PostOdd ove: kunne du sjekket prisene på de pioneer grillene i løsvekt?
midbass + mellomtoneMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by tomijorg View Posther har det nå vært stille en stund? ingen ting nytt?
Har hatt en lengre pause fra Saxoen men har nå endelig fått begynt å sparkle stylingen
Noe prosjekter utenom Saxoen blir det nok rett å slett ikke før den er ferdig da tiden ikke strekker til i det hele tatt, mye å gjøre som elektriker om dagene så.
Men skal ta noe bilder av bilen snart og legge ut litt av butikken/lydrom også
Comment
-
Får holde litt liv i denne tråden slik at folk vet at vi eksisterer enda! Tatt med lomme PCen min så litt dårlige bilder.
Bilder av butikken, vi har gjort om littegrann for de som allerede har vært innom oss:
Hertz racken, stor takk til Pål på InstallBay! :
Har fått sparklet endel på Saxoen. MYE jobb med å mekke til nye overganger fra bredderene til fangerene, tette igjen blinklyset i framskjermen som absolutt ikke passet med utsparingen i bredderen, og få tilpasset bredderene til de originale sidepanelene. Har også sparklet inn sideskjørtet i karosseriet:
Comment
-
nam nam og atter nam! Gleder meg til å se hvordan bilen utvikler seg og bærmer seg lakk!
Btw hørte jeg ikke mer fra deg etter Sindre leverte Mdf ringene.. Gi meg en sum og evt et k.nr?
Får se om jeg ikke må opp igjen en tur snart, Muligen jeg og sindre måtte mekke ei Tapped Horn kasse
Comment
-
Originally posted by golfnos View Postnam nam og atter nam! Gleder meg til å se hvordan bilen utvikler seg og bærmer seg lakk!
Btw hørte jeg ikke mer fra deg etter Sindre leverte Mdf ringene.. Gi meg en sum og evt et k.nr?
Får se om jeg ikke må opp igjen en tur snart, Muligen jeg og sindre måtte mekke ei Tapped Horn kasse
Sender deg en PM om de ringene du!
Ja ta deg en tur snart du, alltid like koselig det!
Comment
-
Saxo-update!
Har lenge holdt på med bilen men lite å ta bilde av. Har hatt av hele bakstillingen og dreid ny foring til bakakselarmen da lagerene her var gåene og hjulet helt løst.
Men nå skal bilen leveres til lakkerer i løpet av uken som kommer Fargen blir ikke rød
Felger er også på vei. Valget falt på 9x16 Brock B1 ET15 med polert kant rundt hele bilen. Må uansett ha på spacere for å få trykt hjulene helt ut mot skjermen.
Senkefjærer foran er på plass 60mm, bak var den senket. Coilovers skal på til vinteren da jeg vil ha den enda lavere.
Lykter foran og bak er også på vei.
Anlegget har jeg ikke gjort noenting mer med.
Kommentarer om felg og lyktevalg?
Bilder:
Comment
Comment