Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Sør verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vingen forblir på den har jeg funnet ut Skal få den ned på hjul ikveld å få den bort i butikklokalene på Evje rett over helgen en gang håper jeg.

Comment

Sånn "vanligvis" ville jeg synes den vingen var i drøyeste laget, men her på denne bilen med det kittet som er montert rundtom kledde den det utrolig godt synes jeg.
      Flott å se bilder av framgang!!
      Reinhardt

Comment

flott å se fremgang i her hvordan går det med "leiting" etter prosjekter?

Skulle nesten tatt en stereo turnee, kjørt fra nord til sør, plukket opp folket etter hvert, og innom alle stereo butikker med "kjente" i
        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by mrZipp0 View Post
          flott å se fremgang i her hvordan går det med "leiting" etter prosjekter?

Skulle nesten tatt en stereo turnee, kjørt fra nord til sør, plukket opp folket etter hvert, og innom alle stereo butikker med "kjente" i
          Har vært litt forsiktig med å reklamere for mye etter prosjekter ettersom jeg vil komme igang med "firmabilen" først Får se hvordan responsen i området her blir når den kommer på veien

Comment

Spennende dette her!
            Alltid likt Saxoène godt. Og her ser jeg det er valgt riktig bodykit! Topp nice..!!

Gleder meg til å se innstallasjonen av stereoen.
            Håper å få se mye glassfiber!!
            Mvh
            Are
            1994 Nissan Micra Super S
            Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

Bilen hadde jo sett tusen ganger bedre ut uten den spoilern! Spoilern ødelegger hele bildet av bilen, mener nå jeg!
              Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Comment

Behold spoilern. Får mer gocart faktur utav`n da.

Blir gøy å følge med her også fremover.
                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Skjønner ikke påenget med å ikke putte på spoiler liksom..da er jo bilen prikk lik som originalt.

Putter man på en takspoiler er det jo for å sette preg på karrosseriet.
                  Og i dette tilfellet gjør takspoilern mye av det kule inntrykket av bilen.
                  Mvh
                  Are
                  1994 Nissan Micra Super S
                  Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

ikke minst blir den lagt merke til,noe som kansje er like greit hvis man skal ha reklame

Comment

Jepp, den forblir på

Begynte med kabeltrekkingen også igår og skal ha fri til uken bare for å drive på med bilen

Comment

Her er ferdige bilder av døra på Caddyen for de som er interessert i det :

Comment

mye tar du for å støpe diskanthus og trekke de?
                          mvh Sindre Carlsen

Comment

Veldig lite hvis jeg får sette på klister på bilen din

Comment

Saxoen skyter fart :

Comment

Alle kablene er trekt så morgendagen vil gå med på å finne ut hvor mellomtonen skal stå og få laget til den. Venter også på grå alcantara som den delen i midten av dørtrekket skal trekkes i.

Comment

Working...
                                X