Originally posted by ovinn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
InstallBay Sør verkstedtråd
Collapse
X
-
Begynner å ta form her nå.
Skal nedover til Kristiansand i helgen?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Det har skjedd lite her de siste dagene ettersom det knakk en bolt inni den ene hengslen til døra som til slutt endte opp med at jeg måtte kappe den ene hengslen med vinkelsliper! Men nå er den endelig av! Og jeg har støpt nye speildeksel som passer bedre sammen med dørtrekket og ble vinklet likt mellomtonen rett og slett pga utseende:
Comment
-
Bra støpt
Hmm, skal diskanten peke såpass oppover?
Har originale diskant hus til min men de peker mot øret på en måte
Comment
-
Jeg skal hjelpe å få sparket deg igang Får ringer til diskantene dine imorgen så får se om jeg får begynt på de da
Originally posted by sicarlse View Posthar vært oppe å titta på det her i dag jeg mildt sagt imponert over bilen. du legger virkeli ned bra arbeid i den. et vannvittig potensiale
takk for en hyggelig handel og, får håpe je får sparka meg ordentlig i gang
Comment
-
Du blir litt lurt av at døren står skrått inn mot veggen der den står så de peker kanskje litt vel mye oppover Men de peker faktisk ganske i ørehøyde
Originally posted by Thomas S View PostBra støpt
Hmm, skal diskanten peke såpass oppover?
Har originale diskant hus til min men de peker mot øret på en måte
Comment
-
Litt flere bilder. Støpte med støpeplast på det andre speildekslet. Gjennomføringen i den ene døren er ferdig + driver og demper ferdig døren. Fikk også sveist på hengslen igjen som heg måtte kappe av for og få av døren :
Driver å lager nye speildeksel til "sicarlse" her på forumet der Morel diskantene hans skal:
Comment
-
jeg er i alle fall sinnsykt fornøyd var ikke mye å utsette på den trekkinga får bare prøve meg på dørene snart
men må nesten rigge det ordentlig i bagasjen først.
takk for hjelpa i alle fall! helt knall.
så sender jeg deg ei melding i morra med pris på MDFen. blir billig i alle fall.mvh Sindre Carlsen
Comment
-
da har jeg bestemt meg! dørtrekkene skal bygges om. fant ut i dag at det var griselett å bygge om (ref. odd ove) er bare ei rett plate hele trekket.
oppsettet blir nå:
focal f2.150 til frontsett.
focal k2p frontsett
Resonant engineering SR10
hertz EP1D(?) til sub.
dørene vil bli dempet, og ny kasse vil bli bygd. ikke lukket denne ganga!
har i dag vært oppe hos odd å shina opp verkstedet, så nå blir det plass til en bil til.
regner med vi holder dere oppdatert.mvh Sindre Carlsen
Comment
Comment