Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Sør verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• det blir nok bra skal du se
    mvh Sindre Carlsen

Comment

• Originally posted by lui View Post
      var nå liit overkill di der bak da men stilige stoler du har fått
      Hvis du synes det er overkill så må du hate breddingen og vingen også vel? Syns det blei dødsbra med bøttestoler bak! Den originale sofaen er heslig

Comment

• Det er _aldri_ overkill med bøttestoler.. uansett hvor de er montert. hehe
        Sture Vedal

Comment

• Enig med Lui jeg. Bøttestoler bak kan holde seg til org. str.
          Men for all del. De ser kjempeflotte ut og er vel enda mer behagelige og sitta i !

*SITTE og lese blad i bilen*
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

• Setter pris på kommentarer, både positive og negative så bare fyr løs dere Grunnen til at det blir bøtteseter bak også er at de originale er fæle og hadde måtte vært trekt om i skinn for at jeg skulle føle de passet men det blir for dyrt. Bilen blir ekstrem utvendig så da får det stå i stil inne også Fikk en kjempepris på disse stolene og de er helt fantastiske og sitte i. Men det er ikke mye høyde og gå på bak så de blir der nok bare for show.
            Men fortsett kommentarer positive som negative

Comment

• jeg synes det arbeide du har lagt i denne bilen er kjempe rått...stå på å gjør d du synes ser bra ut likte dørtrekkene veldi godt...stilren å massive
              Focal
              Mosconi
              Pioneer

Comment

• Originally posted by Bøijnis View Post
                jeg synes det arbeide du har lagt i denne bilen er kjempe rått...stå på å gjør d du synes ser bra ut likte dørtrekkene veldi godt...stilren å massive
                Takk takk! Bilen bygges for min egen del og slik jeg vil ha den men kommentarer og tips skal ikke spares på forde om

Comment

• Liker utviklingen på Saxon!
                  Alltfor få gromme Saxoer i Norge..
                  Mvh
                  Are
                  1994 Nissan Micra Super S
                  Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

• hva måtte du punge ut for de stolene?

Comment

• Koster 2000,- pr stk nye tror jeg. Jeg fikk kjøpt de "brukte" (brukt en dag ).

Kommer forresten en liten update snart men har til nå ikke vært så mye å legge ut bilder for.
                      Men det er lyd i Saxoen nå iallefall

Comment

• Har vært lite updates i det siste men har egentlig ikke vært så mye å ta bilder av! Det er nå lyd i Saxoen, ene dørsiden er ferdig og den andre mangler vinyl Men alt er koblet opp provisorisk da jeg skal på marknad i helgen og stille ut bilen og RC-bilene
                        Ellers så er stolene ferdige, dashen på plass og nytt eksosendestykke (et 4" på hver side) og senkesett (60mm) på vei! Etter helgen blir det vel full peis utvendig og sparkle som en helt tenker jeg

Og så har jeg bygd basskasse i en Volvo S60. Subben er en Hertz HXS300D og forsterkeren er en Hertz EP1D. Kassen er på ca 40 liter har speil innvendig og veggen som peker mot skiluken er det 10mm glass. Spilleren er en Pioneer AVIC-F900BT.

Comment

• Bilder av Saxoen :

Comment

• lookin good Si ifra om du skulle trenge å bytte ut Berner verktøyet Men fra en ting til en annen så må jeg pinadø få kommet meg oppover en dag, gjerne slå følge med Sindre en dag dere skal bygge litt

Comment

• Ska sei!
                              Her skjer det saker å ting. De dørtrekka ble riktig så bra!
                              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

• Ja de dørene der blei jo riktig pene ! Elegant, rett og slett
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Working...
                                X